מינויים

יחזקאל לזרוב מונה למנהל ביה"ס לאמניות בסמינר הקיבוצים

השחקן והבמאי יחזקאל לזרוב מונה למנהל בית הספר לאמניות במכללת סמינר הקיבוצים: "עולם התיאטרון מוכרח תמיד לעבור תהליך של שינוי והתפתחות"
מערכת ice | 
יחזקאל לזרוב (צילום אלי אריאן)

מכללת "סמינר הקיבוצים" הודיעה היום (ראשון) כי אושר מינויו של השחקן יחזקאל לזרוב לתפקיד ראש בית הספר לאמנויות הבמה במכללה. לזרוב יחליף את איציק ויינגרטן, שכיהן 18 שנים כראש ביה"ס.

לזרוב, שחקן, במאי, ומחזאי מוכר ממספר תפקידים שגילם בתיאטרון ובקולנוע הישראלי. בין השאר שיחק בסרטים: אהבה אסורה, החוב, הגננת, וואלס עם באשיר ועוד. 
כמו כן, הופיע בסדרות הטלוויזיה: מרחק נגיעה, אננדה, מלאך של אמא וכו'. רבים בוודאי גם זוכרים אותו כארז מהעונה הראשונה של סדרת הדרמה "פלורנטין" וכן מהתפקיד שגילם בסיטקום הפופולארי "שמש". 
 


בתיאטרון הופיע לזרוב מגוון הצגות, בהן: חלום ליל קיץ, כפר, היה או לא היה, האריסטוקרטים ולאחרונה שב מטור בארה״ב עם הפקה של ברודווי ״כנר על הגג״ בתפקיד טוביה החולב. בסמינר הקיבוצים ציינו כי ברבות מההצגות לזרוב יוצר גם את הכוריאוגרפיה. 


בשנת 2014 יזם והקים לזרוב יחד עם מנכ"לית אנקורי, אסנת הבר־קוטון, את סטודיו אנקורי, בית ספר לחשיבה יצירתית לתלמידי כיתה ז'-י"ב'. בסטודיו לומדים התלמידים, באמצעות כלים שונים מעולם האמנות.


יחזקאל לזרוב, מסר: "עולם התיאטרון מוכרח תמיד לעבור תהליך של שינוי והתפתחות ואני שמח שניתנה לי ההזדמנות להמשיך ולנסות להשפיע על שדה האמנות ועל התיאטרון בפרט".


איציק ווינגרטן ראש בית הספר היוצא הוא שחקן במאי מחזאי ואיש חינוך מהמובילים שצמחו בתרבות הישראלית בתקופתו צמח בית הספר לאומנויות הבמה להיות המוביל והמרכזי לבימוי משחק ועיצוב והוראת התיאטרון. ווינגרטן הוכיח כי ניתן ליצור מודל המחבר בין חינוך לבין אומנות התיאטרון ברמה גבוהה ומשמעותית.
 


איציק ווינגרטן, המנהל היוצא, אמר: " עשרים שנה של הנאה צרופה, בחברת הדור הצעיר של יוצרי התיאטרון בארץ – במאים, שחקנים, מעצבי במה ומורים לתיאטרון. הלכנו כולנו בדרך מרתקת, יד ביד, עם מורי ומורות ביה"ס שאוהבים את תלמידיהם, מחויבים ונאמנים להם וליצירתם. כולנו תקווה שזה הדור שיוביל אותנו ואת תרבותנו לימים טובים יותר, מלאי ערכים ואהבת אדם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה