רכב

פקקי ענק בכבישים המרכזיים בישראל: בשורה איומה לנהגים

כביש 4 לצפון נחסם לתנועה מצומת אם המושבות לצפון - התנועה מופנית לתחום העירוני. מצומת אלוף שדה לדרום - התנועה מופנית לכביש 471. "נא להישמע להוראות השוטרים, ממולץ לנהגים לנסוע בדרכים חלופיות", נמסר מהמשטרה
מערכת ice | 
חסימת כבישים (צילום פלאש 90, shutterstock)
המשטרה הודיעה היום (רביעי) לפני זמן קצר על הסדרי תנועה בעקבות מחאות של חרדים שמוחים נגד 'חוק הגיוס', כביש 1 מחלף מוצא למזרח נחסם לתנועה וכעת התנועה מופנת לכביש 16.
גם כביש 4 לצפון נחסם לתנועה מצומת אם המושבות לצפון - התנועה מופנית לתחום העירוני. מצומת אלוף שדה לדרום - התנועה מופנית לכביש 471. "נא להישמע להוראות השוטרים, ממולץ לנהגים לנסוע בדרכים חלופיות", נמסר מהמשטרה.

על פי דיווח של העיתונאי לירן תמרי, מאות החרדים משתייכים אל הפלג הירושלמי שחוסם את צומת שרי ישראל - יפו בירושלים. המשטרה הכריזה כל המחאה כבלתי חוקית, הפרות סדר אלימות במקום.
בהמשך להפרת הסדר בירושלים: לפני זמן קצר הרחובות שרי ישראל, נורדאו ושז"ר נפתחו לתנועת כלי רכב, לאחר שהמשטרה פעלה לפזרם בכוח ובפרשים.  בשעה זו מאות מפרי סדר שלא נשמעים להוראות השוטרים, חוסמים את הכניסה לעיר ירושלים בגשר המיתרים ומפרים את הסדר במקום.  כוחות משטרה במקום נערכים לפיזורם בכוח ובאמצעים. במקביל שוטרי התנועה מפנים את ציבור הנהגים באזור לדרכים חלופיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה