רכב

נהגי האוטובוס ישבתו מחר: אלו היישובים שיושפעו בבוקר

נהגי חברת אלקטרה אפיקים בגוש עציון ובשומרון הודיעו היום כי מחר ישיבתו את פעילותם בשעות הבוקר. החברה עתרה לבית הדין לעבודה כדי לקבל צו מניעה
מערכת ice |  5
חברת אלקטרה אפיקים הודיע על שביתה (צילום מועצת בנימין)
איגוד התחבורה בכוח לעובדים שמייצג את נהגי האוטובוסים בחברת אלקטרה אפיקים, הודיע כי מחר תושבת פעילות האוטובוסים בגוש עציון ובשומרון בשעות 5:00-8:00 בבוקר. האיגוד טוען כי החברה הפרה את ההסכם הקיבוצי עם הנהגים בכך שניסתה להחליף נהגי חוזה בעובדי קבלן.
לפי וואלה, השביתה תכלול את היישובים גבע בנימין, כוכב יעקב, תל עציון, קריית ארבע ועוד רבים באזור. יו"ר ועד העובדים, ראיד משעל, הגיב על השביתה: "החברה מציגה מצג שווא לפיו יש מחסור בנהגים. אין מחסור בנהגים בחברה. יש חוסר זמני בנהגים בתקופת החגים. אין לנו בעיה עם השלמת חוסרים, אבל ההנהלה מנסה לנצל את המצב ולמכור את כל סידורי העבודה לקבלנים למשך 5 שנים, בכל ימי השנה. מדובר בפגיעה חמורה בתנאי העבודה שלנו ובהפרה של הסכמות קיימות. ניסינו למצוא פתרונות ביניים במהלך היום, אך לצערנו נתקלנו בסרבנות ההנהלה".
מהחברה המפעילה אלקטרה אפיקים נמסר כי האיגוד פועל בכוחנות ולא בפעם הראשונה, וכי הדבר פוגע בציבור. עוד היא מסרה כי ההנהלה עותרת בעת זו לבית הדין לעבודה כדי להשיג צו מניעה לשביתה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עצלנות
    אבירם 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה הם עושים טובה שהם עובדים הם לא יחסרו לנו
    סגור
  • 4.
    אין באמת תחבצ לשומרון. אי אפשר לחזור הביתה
    אחות 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באוטובוס. מהעבודה, מהצבא, מהשירות הלאומי, מהתיכונים, האולפנות והישיבות. האוטובוסים מלאים פועלים, רובם שבחים. אין מקום. מטרידים בנות. וכמו שקראתם בכתבה הנהגים ערבים עם העדפה ברורה לאחיהם. אז ליד כל בית בישובים עומדות שתיים שלוש מכוניות. תודה לבגצ שלא מאפשר לא להסיע ערבים, תושבי שטחים שאינם משלמים מיסים. וכל זה על חשבוננו בכל מובן.
    סגור
  • 3.
    שביתה בתחבורה
    פטיש ברזל 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן להוציא את כל עובדי הקבלן מהחוק ! זה הדבר הכי דוחה זו עבדות ולא עבודה ניצול של מסכנים שלא שפר גורלם ומצאו עצמם אצל נצלנים. כן זה ניצול של מסכנים . עובדי הקבלן הם בתחתית התהום ועובדים הכי הרבה שעות ועבדות פרך. עבור כלום שכר. כאשר הקבלן מרוויח הון עתק על גבם. די לעבדות !!
    סגור
  • 2.
    הגיע הזמן שהחברה הזאת תיעלם. (ל"ת)
    ארז 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    אגד (ל"ת)
    רון 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור