רכב

דרמה באחד הכבישים המרכזיים בישראל: אוטובוס עולה באש, פקקי ענק במקום

דרמה ענקית מתרחשת בכביש 433, אחרי שכבאות והצלה דיווחו כי 3 צוותים פועלים על הכביש לכיוון מודיעין בשריפת אוטובוס שעולה באש בכביש, בעקבותיו נחסם הכביש ונוצרו פקקי ענק במקום
מערכת ice | 
אוטובוס נשרף בכביש 433 (צילום דוברות כבאות והצלה)
דרמה ענקית מתרחשת היום (שני) באחד הכבישים המרכזיים בישראל, כביש 433, אחרי שכבאות והצלה דיווחו כי 3 צוותים פועלים כעת על כביש 443 לכיוון מודיעין בשריפת אוטובוס שעולה באש בכביש, בעקבותיו נחסם הכביש ונוצרו פקקי ענק במקום. 
הצוותים פועלים למניעת התפשטות הבעירה לשטחים הפתוחים וכיבוי הבעירה באוטובוס. לנהג האוטובוס שלום, זאת לאחר שהצליח לברוח בזמן מהאוטובוס הבוער, ובמזל גדול הוא היה לבדו באוטובוס ללא שום נוסעים ברכב. נכון לשעה זו, כביש 443 לכיוון מזרח נחסם לתנועה.
כזכור, לפני כחודש התרחש אירוע דומה בתל אביב, אז שריפת ענק שפרצה בסמוך למחלף קיבוץ גלויות בין צומת הרצל לצומת פנחס לבון, הכביש נחסם לתנועה ובעקבות כך הצטברו פקקים גדולים במקום, כאשר המשטרה הכווינה את התנועה.
בהודעה הרשמית של משטרת ישראל בנוגע לשריפת הענק שהתחוללה בחודש שעבר בתל אביב וגרמה לפקקי ענק נכתב כי "עומס תנועה. עקב שריפת קוצים, נחסם ציר קיבוץ גלויות בין צומת הרצל לצומת פנחס לבון". עוד נמסר כי "המשטרה במקום מכווינה את התנועה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה