רכב

הניצחון של מאסק: איך המטען של טסלה הפך לסטנדרט

פולקסווגן מנהלת מגעים עם טסלה לאמץ את טכנולוגיית תקן הטעינה הצפון אמריקאי שלה, שמצטרפת לחברות כמו פורד, ג'נרל מוטורס ו-ChargePoint - שכבר הגיעו להסכמים לאימוץ הטכנולוגיה
מערכת ice | 
מניות טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ TED)
פולקסווגן מנהלת מגעים עם טסלה לאמץ את טכנולוגיית תקן הטעינה הצפון אמריקאי שלה (NACS), בעוד שיחידת רשת הטעינה של יצרנית הרכב הגרמנית Electrify America כבר הסכימה להשתמש במערכת.
ההכרזה מגיעה כאשר שורה של יצרניות רכב ויצרניות ציוד טעינה בוחרים בעיצוב של טסלה על רקע חששות להפסיד לקוחות אם הם מציעים רק את העיצוב של מערכת הטעינה המשולבת (CCS), שמגובה על ידי יצרניות רכב כמו פולקסווגן ויונדאי. פורד, ג'נרל מוטורס ו-ChargePoint הן בין החברות שהגיעו להסכמות לאמץ את עיצוב הטעינה של טסלה בשבועות האחרונים.

"קבוצת פולקסווגן והמותגים שלה בוחנים כעת את יישום תקן הטעינה הצפון אמריקאי של טסלה (NACS) עבור לקוחותיה בצפון אמריקה", אמרה פולקסווגן. ל-Electrify America, יחידת רשת הטעינה של פולקסווגן, יש יותר מ-850 עמדות טעינה עם כ-4,000 מטענים בארצות הברית ובקנדה. במהלך המעבר ל-NACS, Electrify America תמשיך להציע את מחבר CCS בשימוש נרחב.
טסלה, בינתיים, התרחבה מעבר למחברים שלה לכלול CCS בחלק מתחנות הטעינה שלה בארה"ב, מכיוון שממשל ביידן מבקש לספק מיליארדי סובסידיות להרחבת רשתות הטעינה. תחנות טסלה מהווים כ-60% מהמספר הכולל של המטענים המהירים בארצות הברית, לפי משרד האנרגיה האמריקני.
החלטות החברות למעבר NACS זעזעו את תעשיית טעינת ה-EV שכנראה נסחפה לעבר חיבור CCS המתחרה, בעזרת סובסידיות פדרליות. בנפרד, Polestar חתמה על הסכם עם טסלה להנגיש את רשת הטעינה שלה ללקוחותיה של יצרנית הרכב החשמלי השוודית בארה"ב וקנדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה