רכב

מירי רגב איימה וקיימה: נת"ע כבר לא ינהלו את פרויקט המטרו

טרם פרויקט הקו האדום התעכב לו ביעד נוסף, השרה רגב איימה כי לעיכוב יהיו השלכות. היום מתברר כי השרה עומדת היטב במילה שלה. היום נודע כי השרה לקחה מידי נת"ע את ניהול פרויקט המטרו. את הידיעה הזו גילו האחראים בחברה דרך פושים בו בזמן שהיו בפגישה עם השרה רגב, ולא מטעמה באופן ישיר
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עם חלוף הימים, השבועות והחודשים נדמה כי השקת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן הוא אירוע שרק הולך ומתרחק. היעד העדכני ביותר של השרה רגב לתחילת פעילותו של הקו הייתה מייד לאחר יום העצמאות, אך זה חלף ואנחנו עדיין נאלצים להסתפק באוטובוסים וברכבת ישראל
טרם פרויקט הקו האדום התעכב לו ביעד נוסף, השרה רגב איימה כי לעיכוב יהיו השלכות. היום מתברר כי השרה עומדת היטב במילה שלה. ynet פרסמו היום לראשונה כי השרה לקחה מידי נת"ע את ניהול פרויקט המטרו. את הידיעה הזו גילו האחראים בחברה דרך פושים בו בזמן שהיו בפגישה עם השרה רגב, ולא מטעמה באופן ישיר.
השרה רגב מסרה לאחר ההודעה כי היא "מודעת לאופטימיות של חברת נת"ע כי מספר הבלימות ירד בשבועות הקרובים, אבל לצערי אני לא יכולה לחלוק את האופטימיות הזאת עד שלא אראה תוצאות בשטח. הרכבת הקלה לא עובדת באופן מלא במשך 30 יום, במתכונת הפעלה מלאה, בשל ריבוי תקלות שמשביתות את הרכבת – מה שלא מאפשר בחינה של מצבה האמיתי".
יתרה מכך, נודע כי השרה רגב הייתה מוכנה להפעיל את הקו האדום במידה והיה מדובר בתקלות מינוריות וכי הקו היה פועל בידיעת הציבור ומתכונת פיילוט. אבל, היות שמדובר במספר רב של בלימות חירום ביחס לנסיעה בודדת, השרה לא מוכנה להסתכן בביטחון הציבור. 
בעת זו לא ידוע למי יועבר הפרויקט של המטרו וישנן מספר חברות שיכולות לתפוס את הפיקוד, בהן נתיבי ישראל שיו"ר הדירקטוריון שלה, יגאל עמדי, הוא מקורב של רגב. למרות המכה בהקשר לפרויקט המטרו, נת"ע תמשיך להיות אחראית על ניהול פרויקט הרכבת הקלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה