רכב

הזוכה בתואר רכב השנה 2023 באירופה עושה עליה לישראל

אוונג'ר הוא ג'יפ קרוסאובר חשמלי שתוכנן במיוחד לשוק האירופי. לדגם מערכת הנעה חשמלית המשלבת מנוע חשמלי קדמי בהספק של 156 כוחות סוס, מומנט מרבי של 26.5 קג"מ, טווח נסיעה של כ-400 ק"מ
מערכת ice | 
גיפ אוונגר (צילום גיפ)
חברת סמלת, יבואנית ג'יפ בישראל, מעדכנת כי ג'יפ אוונג'ר, הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי וזוכה תואר רכב השנה של שנת 2023 באירופה יגיע ברבעון השלישי של השנה לישראל. לראשונה מזה שישים שנה, רכב אמריקאי זוכה בתואר מכונית השנה של אירופה, הרכב הנבחר עקף בדרך למקום הראשון את הרכבים ניסאן אריאה, קיה נירו החדש, טויוטה bz4x, רנו אוסטרל ופיג'ו 408.
אוונג'ר הוא ג'יפ קרוסאובר חשמלי שתוכנן במיוחד לשוק האירופי. לדגם מערכת הנעה חשמלית המשלבת מנוע חשמלי קדמי בהספק של 156 כוחות סוס, מומנט מרבי של 26.5 קג"מ, טווח נסיעה של כ-400 ק"מ. עוד מבטיחים כי הרכב יגיע לקצב טעינה מהיר ויאפשר מילוי מ-20% ל-80% בתוך 24 דקות. הג'יפ החדש יגיע עם עיצוב חיצוני רבוע וקשוח, ידיות פתיחה חבויות ואורך של 4.08 מטר בלבד, נפח תא מטען מכובד של 380 ליטר, מבחינת אבזור בטיחותי ויכלול בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.
סמלת היא חברה פרטית ישראלית, העוסקת ביבוא והפצה של כלי רכב פרטיים ומסחריים. החברה הייתה היבואנית הבלעדית של חברת "פיאט" בישראל. כמו כן, החברה הייתה הנציגה הרשמית בישראל של תאגיד הרכב FCA שהתמזגה לחברת סטלנטיס. כיום סמלת מייצגת חלק ממותגי החברה הממזוגת כולל: ג'יפ, אלפא רומיאו, פיאט, פיאט מסחריות, דודג', אבארט וראם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה