רכב

טסלה במהפכת ענק: כל העובדים במפעלים יהיו רובוטים אנושיים?

טסלה מצפה שאלפי רובוטים דמויי אדם יעבדו במפעלים שלה, היצרנית צפויה להציג אב טיפוס של רובוט דמוי אדם של Tesla Optimus ב-30 בספטמבר
מערכת ice | 
רובוט (צילום freepik)
טסלה שינתה במפתיע מסלול לאחרונה, כאשר העמידה כמה מהפרויקטים הקרובים שלה והקפיאה כמות מפתיעה של משאבים לפיתוח הבוט האנושי שלה. החברה רצינית לגבי המהלך הזה והיא מגייסת עובדים במיוחד עבור התוכנית הזו, בתקווה שבעתיד יעבדו במפעליה אלפי מכונות דו-פעוליות אלו.
היצרנית לא אמרה בדיוק מתי היא מצפה שזה יקרה, אבל ברשימת משרות חדשה באתר הרשמי שלה שבה היא מחפשת מתכנתים מנוסים לפתח תוכנה לרובוט Optimus, היא הודתה בגלוי שהיא מתכננת להשתמש בהן אלפים. במודעה, טסלה מציינת שכן

בעוד פחות משבוע, ב-30 בספטמבר, עורך היצרן אירוע בשם Tesla AI Day, השני שלו אי פעם. מאמינים כי טסלה תוכל לחשוף באירוע אב-טיפוס עובד של הרובוט דמוי האדם בשם Optimus, למרות שזה רק נרמז בעבר, מעולם לא אושר רשמית.
בציוץ מתחילת יוני הודיע ​​אילון מאסק שהסיבה לכך שיום טסלה AI #2 נדחה מהתאריך המתוכנן הראשוני שלו 19 באוגוסט לסוף ספטמבר היא בדיוק כדי לתת לחברה זמן להכין את אב הטיפוס להפגנה פומבית . טסלה תדון גם בהתקדמות האחרונה שלה בתחום הבינה המלאכותית, נהיגה עצמית מלאה, מחשב העל דוג'ו "ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה