רכב

טסלה נבחרה למכונית הבטוחה ביותר שנבדקה אי פעם

דגם Y של טסלה קיבל את הציון הגבוה ביותר מכל רכב במבחן בטיחות אירופאי, שדירג את מערכות הסיוע לנהג, כמו מערכת הטייס האוטומטי השנויה במחלוקת של יצרנית הרכב

מערכת ice |  1
טסלה (צילום unsplash)
הציון של דגם Y של טסלה זכה ב98% בקטגוריית "סיוע בטיחותי", שהעריך טכנולוגיות בטיחות כמו שמירה על נתיב ובלימת חירום אוטומטית, והוא גבר על כלי רכב מיצרניות רכב כמו מרצדס בנץ, וולוו, לקסוס ופולקסווגן.
בסך הכל, דגם Y קיבל דירוג של חמישה כוכבים במבחנים האירופיים, הנקרא Euro NCAP, המהווה "תוכנית הערכת רכב חדש". ציון של חמישה כוכבים מצביע על כך שלרכב יש ביצועים מצוינים בהגנה מפני תאונות וטכנולוגיה מצוינת למניעת תאונות.
הדגם Y קיבל את הציונים הגבוהים ביותר מכל רכב שנבחן בשתיים מתוך ארבע קטגוריות מבחן, ואת הציון הכמעט הכי גבוה בקטגוריה השלישית - משתמשי דרך פגיעים, המתמקדת באינטראקציות בין הולכי רגל ורוכבי אופניים לבין הנהג.
כלי הרכב האחרים של טסלה לא נבדקו, אבל לדגמים החדשים שלה יש את אותה טכנולוגיה סטנדרטית לסיוע לנהג כמו דגם Y של טסלה. בשנת 2019,  דגם 3 של טסלה קיבל ציון כולל של חמישה כוכבים.
לגרסה האירופית של טסלה לטייס אוטומטי יש יותר מגבלות מאשר לגרסה האמריקאית. לדוגמה, פונקציית Smart Summon, שבה המכונית נוסעת באיטיות לפגוש את בעליה, מוגבלת ל-20 רגל ולא ל-213 רגל. טסלה גם טרם הכריזה על שחרור גרסת הבטא של "נהיגה עצמית מלאה" באירופה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עד שהבטריה נחשפת לאוויר
    א 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה עם הפלסטיקה הצעצועית מבפנים לא מבין מי משלם על הרכב הזה כל כך הרבה כסף
    סגור