רכב

המכונית של אפל היא האהובה ביותר - למרות שאינה קיימת

הסקר החדש בקרב רוכשי רכבים, גילה ממצאים מדהימים על פיהם אנשים רבים שוקלים לרכוש מכונית של אפל ומצביעים עליו ככלי האיכותי ביותר. למה מדהימים? הרכב אינו קיים ונכון לעכשיו אין שום תכנית רשמית לייצר אותה
מערכת ice |  1
רכב אפל (צילום האתר הרשמי של אפל)
Apple Car עשוי להיות אחד הסודות השמורים ביותר בטכנולוגיה. אפל לא אמרה מילה על זה, אבל כולם משוכנעים שזה מגיע. למעשה, אנשים כל כך בטוחים שזה בדרך, וכל כך בטוחים שזה יהיה שווה לחכות, שאפל כבר מנצחת יצרניות רכב מבוססות בסקר על מה אנשים רוצים לקנות בתור סט הגלגלים הבא שלהם.
כדאי לזכור כאן, שאין לנו מושג איך תיראה אפל קאר, בהנחה שהיא בכלל תראה אור. אבל למרות הפרט הקטן הזה, אפל הגיעה זה עתה למקום השלישי בסקר של המותגים שאנשים "בהחלט ישקלו" עבור המכונית הבאה שלהם, כשהיא מנצחת את טסלה, לקסוס, ב.מ.וו ואאודי.
חברת הייעוץ Strategic Vision פרסמה את התוצאות של הסקר השנתי שלה בקרב רוכשי רכב חדש, שבו היא שואלת, בין היתר, אילו מותגים ישקלו המשיבים עבור המכונית הבאה שלהם. השנה, היא הוסיפה לראשונה את אפל לרשימת האפשרויות, והתוצאות יעבירו צמרמורת במורד השדרה של בכירי יצרניות הרכב. מתוך 200,000 נשאלים: 26% אמרו שהם "בהחלט ישקלו" לקנות את הגלגלים הבאים שלהם מענקית הטכנולוגיה. זה שם את אפל מאחורי טויוטה (38%) והונדה (32%) בלבד, ובבטחה לפני פורד (21%) וטסלה (20%). אבל זה לא הכל. כשנשאלו על ההתרשמות הכללית שלהם מאיכות המותג, אפל הגיעה למקום הראשון בסקר, כאשר 24% מהנשאלים אמרו שהם "אוהבים את זה" - הרבה לפני טויוטה (15%) והונדה (13%).
ולמרות העובדה הקטנה שמכונית אפל עדיין לא קיימת ושאפל לא פרסמה פרטים לגביה, רק 34% מהנשאלים אמרו שהם "לא יודעים מספיק על" איך עשויה להיות מכונית של אפל. כפי שניסח זאת נשיא המכון "מה שצריך להדאיג אחרים הוא שאפל מייצרת כמות גדולה יותר של אהבה מכל חברת רכב אחרת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאשר תהייה מכוניות של אפל.
    קמצנים 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להניח שהיא תגיע ללא מטען כבל וסוללה.
    סגור