רכב

טויוטה מורידה 84,000 רכבים מהכביש: בעיה חמורה התגלתה בבלמים

טויוטה הודיעה כי תחזיר בסך הכל קצת יותר מ-84 אלף טנדרים משולבים של טונדרה ורכבי שטח של לקסוס NX בשל בעיה הנוגעת לבלם החניה האלקטרוני
מערכת ice |  1
טויוטה מיראי (צילום TOYOTA)
טויוטה ולקסוס הודיעו על ריקול של כמעט 85,000 דגמי טויוטה טונדרה ולקסוס NX250 ו-NX350 משנת הדגם 2022. הריקול נובע מבעיה בבלם החניה האלקטרוני. ייתכן שהוא לא יתחבר או יתנתק כראוי, מה שיוביל לסכנה שהרכב יתגלגל בזמן החניה. עם זאת, יש לציין שהדגמים המדוברים אינם מיובאים ארצה.
טויוטה אמרה שהיא תודיע לבעלים עד סוף אוקטובר להביא את הרכב שלהם לסוכניות. טויוטה הודיעה כי תחזיר בסך הכל קצת יותר מ-84 אלף טנדרים משולבים של טונדרה ורכבי שטח של לקסוס NX בשל בעיה הנוגעת לבלם החניה האלקטרוני.

על פי ההודעה, כלי רכב מושפעים עלולים שלא להפעיל או לנתק כראוי את בלם החניה, מה שבתורו עלול להביא לתרחיש מסוכן. אתר הריקול הלאומי (NHTSA) לא מציג את הריקול עדיין, אך טויוטה ולקסוס הודיעו גם כי בעלי כלי רכב שנפגעו יקבלו הודעה עד סוף אוקטובר.
סוכנויות טויוטה ולקסוס יעדכנו את תוכנת בקרת החלקה ECU ללקוחות ללא תשלום ברגע שהריקול יתחיל. בינתיים, בעלים יכולים לבדוק את אתר האינטרנט של NHTSA, את אתר הריקולס של טויוטה או באתר הריקול של לקסוס עצמו כדי לדעת אם הרכב שלהם מושפע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם הדגמים לא מגיעים לארץ אז את מי זה מעניין?
    Z 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר אין לכם מה לכתוב על כלום
    סגור