רכב
פולקסווגן יורדת בהכנסות מרכבים: אז איך הנקניקיות מצילות אותה?
ענקית הרכב פולקסווגן פרסמה ביום רביעי שעבר דוחות על רווחים שמהם עולה כי חלה ירידה של כ-30% ברווח נקי - ועלייה במכירות נקניקיות הקאריוורסט שלהם

ביום רביעי שעבר (12.3.25) פרסמה חברת פולקסווגן את הדוחות הרבעוניים שלה בהם נחשפה ירידה של 3% במכירת רכבים, לצד ירידה של 30% ברווח הנקי. בדוח מצוין כי בשל עלויות גבוהות החברה תצמצם כ-35,000 משרות ותסגור מפעלים כדי להפוך את המאזן.
עם זאת, דווקא מותג הנקניקיות שלה נמצאת במגמת עלייה כשלפי איגוד IG Metall, חברת פולקסווגן מכרה 8.552 מיליון מנות שאותן היא מפיצה באצטדיונים וסופר מרקטים בכל רחבי גרמניה. לדברי האיגוד: "במשך שנים, פולקסווגן מכרה יותר קאריוורסט (השם של הנקניקיה) מאשר רכבים. המכירות של הנקניקיות הקאריוורסט נמצאות בעלייה גודלה יותר מאשר מוצרים אחרים שמייצרת פולקסווגן".
נציין כי נקניקיית הקאריוורסט או עברית נקניקיית קארי, היא מאכל גרמני שעשוי מבשר חזיר עם רוטב עגבניות או קארי ומוגשת עם לחנייה או צ'יפס. בנוסף לנקניקיות החברה מייצרת גם רטבים כשלפי הדוחות נמכרו יותר מ-623,000 בקבוקי קטשופ מתובל.
עוד ב-
חברת פולקסווגן מייצרת את הנקניקיות עוד משנת 1973 על ידי קצבים שעבדים בחברה ולפי מתכון סודי. הנקניקיות של החברה נחשבות לפופולריות במיוחד בגרמניה, עד כדי כך שניתן לנקניקיות מספר סידורי משלו כדי להבדיל את המוצר מאחרים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה