רכב

משרד התחבורה בהודעה חריגה: אלפי אוטובוסים בלב סערת ענק

אחרי קרב הגרסאות ביום כיפור, ממשרד התחבורה נמסר: "כפי שהבהיר דו״צ האחראי הבלעדי על הסעות החיילים הוא צה״ל, כולל ההגעה לנקודות האיסוף. משרד התחבורה הקצה 4,000 אוטובוסים ונהגים לצה״ל, כמו גם רכבות, והם בכוננות לכל קריאה והקפצה כולל בחג שמחת תורה ובשבת הקרובה. בהתאם לבקשת משרד הבטחון"
מערכת ice | 
אלקטרה אפיקים (צילום דוברות חברת פנדן, shutterstock)
משרד התחבורה ככל הנראה חושש שוב מהפצת שמועות או טענות שאינן נכונות או מבוססות כמו ביום כיפור ועל כן על מנת למנוע פרסומים שגויים בחרו לשחרר הודעה בה הם מזכירים כי משרד התחבורה מקיים שיתוף פעולה הדוק עם משרד הבטחון ומעמיד לשירותו אוטובוסים לטובת חיילי המילואים. 
ממשרד התחבורה נמסר: "כפי שהבהיר דו״צ האחראי הבלעדי על הסעות החיילים הוא צה״ל, כולל ההגעה לנקודות האיסוף. משרד התחבורה הקצה 4,000 אוטובוסים ונהגים לצה״ל, כמו גם רכבות, והם בכוננות לכל קריאה והקפצה כולל בחג שמחת תורה ובשבת הקרובה. בהתאם לבקשת משרד הבטחון, נכון לרגע זה, עומדים הכן 30 אוטובוסים ונהגים בסניפים שהתבקשו". 

דובר צה״ל מסר כאמור: "צה״ל מפעיל מערך היסעים מוגבר בשל הלחימה בלבנון וברצועת עזה, גם בחג ובשבת. לטובת היחידות שקלטו את משרתי המילואים בפיקוד הצפון, הוקצו מאות אוטובוסים לצרכים השונים, ומשרתי המילואים הופנו לנקודות איסוף ברחבי הארץ".
עוד הוסבר: "בנוסף, צה״ל מאפשר הפעלת מוניות בהתאם לדרישת היחידות על מנת להסיע חיילים בסדיר ובמילואים במקרים בהם נדרש פתרון זה. במידה וקיימים פערים, ניתן לפנות למפקדים או לפנות למוקד הפניות במספרו 3653* שזמין 24/7 למשרתים בסדיר ובמילואים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה