כסף וצרכנות

אוטובוס דן ורעולי פנים: אלו הפריטים המוזרים שעלי אקספרס רוצה שתקנו

יוצר תוכן ישראלי גילה כיצד המוצרים הכי מוזרים של ענקית המכירות הסינית יכולים להגיע אלינו גם מבלי שחיפשנו לרכוש אותם. "לא הלכתי לעלי אקספרס וחיפשתי בכוח מוצרים הזויים. מישהו שילם כדי לגרום לי לרצות לקנות את זה". מה תמצאו ברשימה המפוקפקת?
מערכת ice | 
בובות רעולי פנים בעלי אקספרס (צילום מתוך עלי אקספרס)
המוזיקאי ויוצר התוכן, עמיר עמרם, שיתף אמש את ההצעות הפרסומיות ההזויות במיוחד שהוא מקבל מענקית המכירות הסינית. "מה נסגר עם עלי אקספרס? אני גולש לי ברשת וזו הפרסומת שאני מקבל", התלונן עמרם ופירט, "מי רוצה לקנות שני רעולי פנים שוכבים על הרצפה עם RPG וקלצ'ניקוב. והמוצר הבא: משהו שכל אחד ירצה לקנות לילדה שלו – בובת ברבי הפרעות אכילה. מה זה? מי יקנה את זה?".
עמרם הבהיר לאחר מכן כי לא חיפש את המוצרים הקרינג'ים הללו אלא נתקל במודעות שלהם בפייסבוק, לאחר שטרגטו אותו. "מישהו שילם כדי לגרום לי לרצות לקנות את זה".
יוצר התוכן המשיך ושיתף מוצרים לא שמישים ומוזרים של הקמעונאית הסינית דוגמת מחבת עם מצלמה של אייפון, עט עם מסך מגע קטן ואפילו דגם מוקטן של אוטובוס דן הכולל את כל המיתוג המקורי במחיר של 565 שקלים.
עוד פריטים שמוזר למצוא בעלי אקספרס, אבל הגיעו לעמרם, הם פאצ'ים של כל יחידות צה"ל, לצד חולצות T עם הכיתוב "אוטיזם" בליווי איור של שלד יורה ברובי חלל.
 
התופעה, אגב, לא שמורה רק לישראל או ישראלים. רק לפני כחודשיים פורסם באנגליה כי ענקית המכירות הכינה רשימת קניות לסטודנטים לקראת החזרה ללימודים, וכללה שם עטים דמויי עצם, תיק בצורת ראש אריה, דינוזאור צעצוע שמשמש גם כמחדד, עפרון ומהדק, ואפילו תרמיל בצורת טלפון ישן שעליו הכיתוב המחוק עם קו חוצה: "אם אתה רוצה אותי פשוט תתקשר אליי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה