רכב

החלפת פנסים בחינם: בעלי הרכבים האלו זכאים להטבה

בשורה לבעלי קיה נירו: על פי הסכם הפשרה, כל בעלי רכבי קיה נירו מהשנים הרלוונטיות 2016 עד 2019, יהיו זכאים להחלפת הפנסים בחינם למשך שנה לפחות מרגע קבלת ההודעה מטלקאר. בנוסף, לקוחות ששילמו בעבר עבור החלפת הפנסים יקבלו החזר כספי מלא
מערכת ice | 
פרסומת לקיה נירו (צילום מסך)
בעקבות פשרה בתביעה ייצוגית משמעותית, בעלי רכבי קיה נירו משנות הייצור 2016-2019 זכאים להחלפת פנסים ללא עלות. ההחלטה מגיעה לאחר שהתגלתה בעיה בפיזור אלומת האור בפנסים הקדמיים, אשר גרמה לכישלון רכבים רבים במבחן הרישוי השנתי.
על פי הפרסום בישראל היום, התביעה, שהוגשה על ידי עורך הדין טל ספיר, טענה כי מדובר בתקלת בטיחות סדרתית המסכנת את הנוסעים ומטילה נטל כלכלי על בעלי הרכבים. לפי התביעה, חברת טלקאר, יבואנית קיה בישראל, הייתה מודעת לבעיה אך לא פעלה מיוזמתה לתיקונה.

על פי הסכם הפשרה, כל בעלי רכבי קיה נירו מהשנים הרלוונטיות יהיו זכאים להחלפת הפנסים בחינם למשך שנה לפחות מרגע קבלת ההודעה מטלקאר. בנוסף, לקוחות ששילמו בעבר עבור החלפת הפנסים יקבלו החזר כספי מלא.
בתגובתה טענה טלקאר כי אין מדובר בתקלה אלא בבלאי סביר הנגרם מתנאי האקלים בישראל, ובפרט מהחשיפה לשמש החזקה והטמפרטורות הגבוהות. החברה הדגישה כי הבעיה תוקנה בדגמים שיוצרו לאחר 2019.
ההסכם מהווה הישג משמעותי לצרכנים ומבטיח כי אלפי בעלי רכבים לא יצטרכו לשאת בעלויות התיקון היקרות. בעלי רכבי קיה נירו מהשנים הרלוונטיות מוזמנים לפנות למרכזי השירות של טלקאר לצורך החלפת הפנסים, ללא כל עלות מצידם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה