רכב

ענקית הרכב עומדת בפני פשיטת רגל? המותג מתכנן תביעת ענק

לאחר שמידע שקרי אודות 'הכרזת פשיטת רגל של Nio' הופיע באינטרנט והופץ בהמשך באופן זדוני נרחב, החברה מתכננת לתבוע את האחראים
מערכת ice | 
רכב סיני-אילוסטרציה (צילום freepik, unsplash)
חברת הרכב החשמלי הסינית Nio הותקפה לאחרונה על ידי שמועה זדונית חדשה, בעוד שסביבת הפצת המידע הופכת ליותר מורכבת. "אתמול, שמנו לב שמידע שקרי אודות 'הכרזת פשיטת רגל של Nio' הופיע פתאום באינטרנט והופץ בהמשך באופן זדוני נרחב", הודיעה היחידה המשפטית של החברה בהצהרה היום.
פעולות אלה נחשדות כהפרות חמורות של החוק, וחברת Nio דיווחה למשטרה ותנקוט אמצעים משפטיים אחרים כדי לבחון את האחריות המשפטית של אלה שתכננו, יצרו והפיצו את השמועה הזאת, כך נאמר בהצהרה. "האינטרנט אינו מקום שמעבר לחוק, והתפתחות תעשיית הרכב החשמלי דורשת תחרות בריאה", נאמר בהצהרת Nio.

לגבי התנהגות זו חסרת בסיס, משפילה שכלית וזדונית שמטרתה לפגוע במוניטין של Nio, החברה תנקוט בצעדים משפטיים פעילים כדי להגן על זכויותיה החוקיות, אינטרסים וכבוד החוק, כך נאמר. בסביבת התקשורת הסינית, צילומי מסך המשותפים ברשתות חברתיות ובתוכנות התכתבות מידיות נוטים לעתים לגרום להתפרצות, במיוחד לגבי הודעות שליליות, המציבות אתגרים לפעילות החברה.
בצילום מסך שראה CnEVPost שמופץ בקבוצת WeChat, נראה פסקה חשודה כנכתבה על ידי בינה מלאכותית, הטוענת שNio הכריזה על פשיטת רגל, ועוררה תגובה ציבורית רבה. שמועות כאלה קלות להערכה של מי שמכיר את Nio כשקריות, אך עלולות לעורר חששות בקרב אחרים לגבי סיכויי החברה, מה שעלול לגרור ירידה במכירות הרכבים.
Nio היתה רגילה בעבר להתעלם מרכילות שקרית, אך השנה החלה להתייחס ברצינות לאיומים אלה, מאחר שמספר השמועות השליליות שעלולות להשפיע על מכירות הרכבים גדל. החברה אף פתחה חשבונות ברשתות חברתיות סיניות המוקדשים למחלקה המשפטית שלה במאי 2023, כאשר התגבר באופן דרמטי מידע שלילי שקרי על דגם ES6 החדש לקראת השקתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה