רכב

חברת הרכבים החשמליים עושה מהפכה בישראל: זה מה שיקרה מהיום

קבוצת כדורי, יבואנית מותג הרכבים החשמליים SKYWELL, מאריכה את תוקף האחריות של גרסאות דגם הפרימיום ET5: ה-XR86 בעלת הסוללה הגדולה ביותר בקטגוריה של דגם ה-SUV וגרסת LR72, כאשר מהיום, האחריות תעמוד על 8 שנים או 200 אלף ק״מ (במקום 150 עד כה)
מערכת ice | 
סקייוול (צילום סקייוול)
קבוצת כדורי, יבואנית מותג הרכבים החשמליים SKYWELL, הודיעה היום (ראשון) כי היא מאריכה את תוקף האחריות של גרסאות דגם הפרימיום ET5: ה-XR86 בעלת הסוללה הגדולה ביותר בקטגוריה של דגם ה-SUV וגרסת LR72.
החל מהיום, האחריות תעמוד על 8 שנים או 200 אלף ק״מ (במקום 150 עד כה). הרחבת האחריות הינה ללא עלות ותחול על לקוחות קיימים וחדשים. SKYWELL הינה חברת בת של קונצרן הענק הטכנולוגי Skyworth, מהיצרנים הגדולים ביותר בסין ומיצרני הרכב הבודדים בעלי היכולת לייצר את הסוללות לעצמם וליצרנים נוספים. העוצמה והניסיון של קונצרן Skyworth מהווה חותמת איכות ואמינות.
הארכת האחריות הינה חלק מצעדי היצרן להגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי וכראש חץ לחדירת SKYWELL לשווקים נוספים. מותג SKYWELL משווק כבר היום בלמעלה מ-50 מדינות בעולם וחזון היצרן הוא לייצר מיליון מכוניות ב-2030 ולהפוך לאחת מעשרת יצרני הרכב החשמלי הגדולים בעולם. תחת אסטרטגיה זו תשיק היצרנית בשנה הקרובה 3 דגמים נוספים בסגמנטים שונים. הדגם הראשון אמור להחשף בתערוכת פריז הקרובה ולהתבסס על מכונית הקונספט SKYHOME המרהיבה אשר הוצגה בתערוכת ביג'ינג האחרונה. 
כאמור, מעתה, תהפוך SKYWELL גם למי שמעניקה את תקופת האחריות הארוכה ביותר בקטגוריה, 8 שנים או 200 אלף ק״מ, ללקוחות חדשים או קיימים, ללא כל עלות. האחריות עד כה עמדה על 8 שנים או 150 אלף ק״מ, ו- SKYWELLהיא היחידה המרחיבה את האחריות למשך הזמן הארוך ביותר. מהלך המעיד על אמינות הסוללה ויסייע בשימור מעמד הרכב בשוק היד שנייה. ראוי לציין כי בשונה מהמקובל כי חברת SKYWELL לא מגבילה את אופן הטעינה, קצב הטעינה ואחוז הטעינה.
מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל מסר: ״זהו צעד נוסף הנובע מהגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי מועדף, מעוצמתו של היצרן והשותפות ההדוקה עם קבוצת כדורי. לצד עלויות האחזקה הנמוכות ושגרת הטיפולים המחייבת טיפול פעם בשנתיים או 40 אלף ק"מ בלבד, אין לנו ספק כי הדבר גם יעניק בטחון ללקוחות היד שנייה של הרכב.
דגם הפרימיום ET5 מגיע עם אבזור נדיב במיוחד הכולל בין היתר: קוקפיט דיגיטלי מלא של תא הנהג  הכולל לוח מחוונים דיגיטלי במידה נדיבה של 12.3 אינץ' ובנוסף מסך מגע ענק בגודל 12.8 אינץ'.  גג שמש פנורמי נפתח ומוצל הגדול בקטגוריה, דלת תא מטען חשמלית, 22 תאי אחסון, נפח תא המטען 467 ליטרים ומושבים קדמיים חשמליים עם 3 זכרונות, הכוללים חימום ואוורור וכן מצב לינה. תאורת לייזר משולבת LED (למעט פנסי ערפל אחוריים), בקרת אקלים מתקדמת עם מסנן חלקיקים ברמת N95, סייען חנייה אוטומטי בניצב ובמקביל ומצלמת 'מעוף הציפור'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה