רכב

אקסיליון חושפת: כך היא מתכננת לעשות מהפכה בתחבורה בארה"ב

חברת אקסיליון אשר שמה לעצמה כמטרה לייעל את תחום התחבורה בערים על ידי תוכנה שפיתחה, פרסמה את דוחותיה למחצית הראשונה של השנה. החברה מציגה ביצועים מוצלחים של המוצר שלה ברחבי ארה"ב וטוענת על המשך התרחבות בהמשך השנה
מערכת ice | 
דוחות כספיים (צילום freepik)
חברת אקסיליון, אשר עוסקת בפיתוח, ישום והטמעה של תוכנה מבוססת בינה מלאכותית לניהול וייעול מערך התחבורה בערים, פרסמה היום (שלישי), את דוחותיה למחצית הראשונה של השנה. החברה נסחרת כיום בבורסה לניירות ערך ושווי המנייה של עומד על 44.5 אגורות ליחידה. 
המוצר שהחברה פיתחה ממשיך להציג ביצועים איכותיים למדי בפיילוטים של החברה ברחבי ארה"ב, תוך כדי הצגת שיפור בהיקפים משמעותיים בהפחתת עומסי התנועה, הפחתת פליטות פחמן והצגת פתרונות מגוונים ללקוחות הפוטנציאליים השונים. 
קצב הפיילוטים הגובר, לרבות יעילותה המשופרת של החברה ליישום פיילוטים והטמעה מהירה של מערכת מבוססת טכנולוגיית בינה מלאכותית באזורי תנועה מורכבים, מצביעים הן על בניית השם המסחרי והטכנולוגי האיכותי של החברה ברחבי ארה"ב והן על יכולותיה של החברה להגיע להטמעה מסחרית מהירה בפריסה רחבה.
בנוסף, החברה פועלת לבסס התקשרויות עם גופי שיווק, הנדסה ותכנון בתחום התחבורה החכמה, בעלי יכולות שיווק ומכירה גבוהות ברחבי ארה"ב, לרבות גישה ללקוחות וחוזים פוטנציאליים בהיקף משמעותי. התקשרויות אלו כוללות הן שיתופי פעולה טכנולוגיים והן שיתופי פעולה מסחריים אשר יאפשרו לאותם גופים לקדם מכירות של מערכת ה- X Way ופתרונות החברה ללקוחות שונים.
החברה חותרת לביצוע התקשרות משמעותית ראשונה, ולשם כך מייצרת צבר משמעותי של פיילוטים המבססים את מוניטין מוצריה ויכולותיה הטכנולוגיות בשוק האמריקאי מחוף לחוף. החברה הרחיבה את מאמצי השיווק שלה בארה"ב, מגבירה נוכחות בשטח, ונכון למועד זה, שם החברה ויכולותיה הוכרו על ידי גופי תחבורה מרכזיים ורבים בארה"ב.
כמו כן, החברה מנהלת דיאלוג עם גופי תחבורה מובילים בארה"ב, מרכזי ערים, חברות מסחריות מובילות בעלות ממשקים עסקיים לתחום התחבורה החכמה, גופי אקדמיה בתחומי התחבורה החכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה