מינויים

אקסיליון ממשיכה להתבסס בשוק האמריקאי: אלו הבכירים החדשים

חברת אקסיליון, אשר פתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לצמצום פקקי התנועה ממשיכה לבסס בשוק האמריקאי. לאחר שורה של פיילוטים מוצלחים ברחבי ארה"ב, החברה מודיעה על הצטרפותם של גורמים בכירים בתעשיית התחבורה העולמית מצטרפים לדירקטוריון המייעץ
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שחברת אקסיליון, שפיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לצמצום פקקי תנועה, רשמה ירידה חדה בשווי החברה בעקבות נטישת בכירים בחברה נראה שהיא ממשיכה להציג סימני התאוששות. לאחר שגייסה 5.6 מיליון שקל והחליטה להיכנס ולפעול בשוק האמריקאי, כעת אקסילון ממשיכה את המהלך ומכריזה על שורת מינויים בתפקידי מפתח בחברה. 
לאחרונה, גוייסו אריק רמות ושון ושון וילסון לדירקטוריון הייעוץ של אקסיליון. עם עשרות שנות ניסיון בשירות גופים ציבוריים ופרטיים בתעשיית התחבורה, אריק ושון ימלאו תפקיד משמעותי בהובלת הכיוון האסטרטגי של אקסילון.
אריק ושון, מביאים עמם הבנה עמוקה של תשתיות תחבורה ומדיניות תחבורה, אשר תסייע לאקסיליון להשיג את מטרותיה לשיפור מערכי התחבורה לרבות את יעילותם ובטיחותם של מערכי התחבורה כאמור. הקשרים הנרחבים של אריק ושון בתעשייה והידע הטכני העמוק שלהם יספקו לאקסיליון יכולות מסחריות, עסקיות וטכנולוגיות משמעותיות לקראת השגת חוזים לפעילותה.
אריק רמות, אשר משמש כיום כיועץ לארגונים ציבוריים ופרטיים המחויבים לקידום הטכנולוגיה בתשתיות התחבורה בארה"ב. עם קריירה עשירה המשתרעת על פני תפקידי מפתח ב-USDOT, Econolite ו- AECOM, הוא מביא מומחיות עמוקה בתחום התחבורה. אריק מביא עמו חדשנות, קשרים ויכולות טכנולוגיות משמעותיות.
שון וילסון, שנמצא בתפקיד סגן נשיא ב-WSP, ומוביל את תיאום הסוכנות הלאומית לתחבורה ותשתיות. לפני שהצטרף ל-WSP, שון כיהן כמזכיר מחלקת התחבורה והפיתוח של לואיזיאנה (LaDOTD) בין השנים 2016 ל-2023 ושימש בתפקידי מפתח פדרליים בתחומי התחבורה. מנהיגותו וניסיונו עיצבו באופן משמעותי את הנוף התחבורתי בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה