רכב

מותג הרכב האהוב עושה מהפכה בישראל: זה מה שיקרה ברכבים החשמליים

על רקע מכת גניבות הרכב שצוברת תאוצה ושוברת שיאים בישראל, אחד המותגים שחוטף יותר מכולם בחודשים האחרונים הוא ה-BYD, כאשר מאות דגמים של האטו 3 כבר נגנבו לשטחים. לכן, בחברה עושים מהפכה של ממש ומתקינים קוד ברכבים החשמליים שלכם. אז איך זה יעבוד והאם תצטרכו לגשת למוסך?
מערכת ice | 
BYD (צילום BYD)
מכת גניבות הרכבים בישראל צוברת תאוצה בשנה האחרונה, אליה גם הצטרפו הרכבים החשמליים, בעיקר המותג האהוב BYD, בו נרשם זינוק עצום בגניבות, עם מאות רכבים חשמליים מדגם אטו 3 שנגנבו לשטחים בחודשים האחרונים. בעקבות אחד ממותגי הרכב הנמכרים בישראל עושה מהפכה של ממש ויוצא בצעד דרמטי שנועד לשמור על הרכב שלכם מפני גניבות.
על פי דיווח היום (שלישי) ב"וואלה!", המותג BYD מצא פתרון להילחם בתופעת הגניבות בישראל, ויתקין ב-26 אלף רכבים בישראל קודנית, באמצעות הפעלה מרחוק וללא צורך להגיע למוסך. אז איך זה יעבוד? החברה תבצע עדכון לנהגים בישראל שמחזיקים במותג אטו 3, זאת באמצעות תקשורת סלולרית.
החברה תשלח השבוע הודעה ל-26 אלף בעלי הרכבים החשמליים המדוברים, בה הם יעדכנו אותם על המהלך שנועד להגן על הרכב החשמלי שלהם מפני גנבים. על פי החברה, העדכון כבר התחיל בחלק מהרכבים החשמליים מדגם אטו 3 בישראל, והעדכון בתוכנה צפוי להימשך לכל היותר בשבועיים הקרובים. 
למעשה, אחרי העדכון וברגע שתכנסו לרכב שלכם,  יוצג במסך המולטימדיה לוח מקשים בו אתם תדרשו לבחור קוד שישמש אתכם, אותו תצטרכו להקיש לפני הנסיעה. כך למעשה הרכב יוכל לנסוע אך ורק בהפעלת קוד אישי, מה שאמור לתת לכם שכבת הגנה מפני הגנבים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה