רכב

ארבה רובוטיקס בשת"פ חדש: "התקדמות פורצת דרך"

חברת ארבה תשתף פעולה עם יצרנית משאיות אירופית בולטת לשיפור בטיחות המשאיות עם רדאר מתקדם. מנכ"ל ארבה, קובי מרנקו: "אנו מציבים סטנדרטים חדשים לבטיחות וחדשנות עבור כלי רכב מסחריים, ומאמינים כי שיתוף פעולה זה יביא התקדמות פורצת דרך בטכנולוגיית חיישני הרכב"
מערכת ice | 
קובי מרנקו מנכל ארבה (צילום יחצ)
חברת ארבה רובוטיקס בע"מ (NASDAQ, TASE: ARBE), מובילה עולמית בפתרונות הדור הבא של הרדאר, מודיעה על שיתוף פעולה עם יצרנית משאיות אירופית בולטת שמטרתו שילוב טכנולוגיית הרדאר של ארבה, במערך חיישני הדור הבא של היצרנית, כחלק מהמעבר שלה לשלבי יישום והטמעה מתקדמים.
טכנולוגיית הרדאר של ארבה נותנת מענה יעיל לאתגרים הייחודיים של משאיות, כמו גודלן, הצורך שלהן במרחק רב יותר לבלימה בזמן ופוטנציאל הפגיעה הגדול שלהן בעת תאונה. בשל גורמי סיכון אלו חיוני לשפר את בטיחותן של המשאיות בעיקר בתנאי מזג אוויר ותאורה מאתגרים. 
שבבי הרדאר של ארבה מציעים פונקציונליות ייחודית, המאפשרת ניתוח מיטבי של תנאי סביבת הרכב, מיפוי הדרך הפנוייה לנהיגה ומענה לתרחישים מורכבים כגון זיהוי חפץ או מכשול על הכביש ואיתור הולכי רגל, גם בחשיכה. טכנולוגיה מתקדמת זו מטייבת את מערכות הבטיחות התומכות בנהג ותומכת בנהיגה אוטונומית ברמה 4, כלומר מצב שבו המשאית נוסעת באופן עצמאי על כבישים בין-עירוניים ללא התערבות הנהג. התקדמות לנהיגה אוטונומית ברמה 4 נחשבת חיונית לתעשיית ההובלות ותאפשר להגדיל את נפח שינוע הסחורות מבלי להגדיל את העומס על הנהגים.
יצרנית המשאיות האירופית ביצעה בדיקות מקיפות של שבבי הרדאר של ארבה, על מנת להבטיח שהם עומדים בתקני ביצוע מחמירים. התהליך כלל התקנת מערכות רדאר על צי משאיות, עריכת ניסויי שטח מקיפים ואיסוף נתונים נרחבים כדי להדגים את עליונותו של הרדאר, בהשוואה לחיישנים קדמיים אחרים כמו לידאר (חיישנים מבוססי לייזר) ורדאר מהדור הנוכחי. 
לדברי קובי מרנקו מנכ"ל ארבה, "אנו נרגשים לחזק את שיתוף הפעולה שלנו עם יצרנית משאיות אירופית מובילה. מאמצינו המשותפים הוכיחו את היכולות יוצאות הדופן של טכנולוגיית הרדאר של ארבה, לקראת כניסה לשלב פיתוח ישומיי בטיחות. אנו מאמינים ששיתוף פעולה זה יביא להתקדמות פורצת דרך בטכנולוגיית חיישני הרכב. יחד, אנו מציבים סטנדרטים חדשים לבטיחות וחדשנות עבור תעשיית הרכב, וכלי הרכב המסחריים בפרט".

(קרדיט: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה