רכב

השיא נשבר: זה הרכב היקר ביותר שנמכר אי פעם בישראל

איש עסקים ישראלי רכש מכונית אסטון מרטין ואלור בסכום עתק של 8 מיליון שקל, והפך בכך לבעל הרכב היקר ביותר שהוזמן לארץ
מערכת ice |  2
אסטון מרטין (צילום shutterstock)
אז מהי המכונית היקרה ביותר שיובאה אי פעם לארץ? לפני כשנה וחצי היתה זו רולס רויס קאלינן בשווי של כחמישה מיליון שקל ששברה את השיא, אבל כעת היא נראית "זולה" לעומת רכב הפאר שייבא לארץ איש עסקים ישראלי: אסטון מרטין ואלור בשווי כ-8 מיליון שקל.
עיתונאי הרכב אודי עציון חשף ב"וואלה" כי האוטו הגיע לארץ בתחילת החודש שעבר לאחר שנרכש מחברת "אוטוארט". בבעלות הקונה המאושר שהינו גם אספן רכבי יוקרה, מכונית הספורט DBS אולטימט ורכב הקרוסאובר DBX, לכן קיבל את הזכות להשתתף בהגרלה על רכישת אחד מ-110 הרכבים הבודדים שיוצרו מדגם זה לרגל מלאת 110 שנים לחברה, ורק מי שכבר לקוח שלה יכול היה להשתתף בה.
לפי פרסומים בחו"ל, Aston Martin Valor הבריטית היא מכונית במהדורה מוגבלת שכל 110 דגמיה נחטפו מיידית, וחברת אסטון מרטין אישרה כי ה-Valour, שערכה את הופעת הבכורה שלה ביולי 2023, תהיה ה-V12 האחרון של המותג עם תיבת הילוכים ידנית. המכונית שואבת השראה מהמותג הבריטי - V8 Vantage. 

הוואלור מגיעה עם מנוע V-12 בנפח 5.2 ליטר המפיק 705 כ"ס ו-76 ק"ג למטר ומחירה מעולם לא פורסם. רוצים גם? תיאלצו להמתין שמישהו מ-110 הרוכשים המאושרים יעמיד אותה למכירה פומבית. אגב, אם האסטון מרטין נראית לכם מוכרת, זה משום שמכוניות מתוצרתv הופיעו עד 2020 בשמונה סרטי ג'יימס בונד.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תן לי ת'הכי יקרררר
    ריוי 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שים לה..... ריפודים מעור צבי ועץ מ'ע' גוני על ההגה ששתה רק מים מינרלים
    סגור
  • 1.
    הכי יקרה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המכונית הכי יקרה בינתיים וכנראה תגיע לארץ זה רולס רויס דגם שעולה ללקוח 28 מיליון דולר!!!! זה דגם שקנה הראפר ג'יי זי וביונסה!!!!
    סגור