רכב

מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל: זה מה שקורה החל מהיום

עם תחילתו של החוק להסדרת הילולת הרשב"י במירון, הנחה משרד התחבורה את מפעילי קווי התחבורה הציבורית באזור מירון להסיט את כלל הקווים למסלולים העוקפים את אזורי החסימה. לפיכך החברות המפעילות את התחבורה הציבורית באזור הונחו לנסוע ממסלולים חלופיים
מערכת ice |  1
תחבורה ציבורית
משרד התחבורה בראשותה של השרה מירי רגב הוציא הודעה בה נמסר כי עם תחילתו של החוק להסדרת הילולת הרשב"י במירון, הנחה משרד התחבורה את מפעילי קווי התחבורה הציבורית באזור מירון להסיט את כלל הקווים למסלולים העוקפים את אזורי החסימה. 
בחוק להסדרת ההילולה במירון תשפ"ד נקבע כי אזור הישוב מירון יהיה סגור למי שאין משכנו במירון ובאופן שהחל מתחולת החוק ופרסומו ברשומות לא תתאפשר הגעה לאזור מירון באמצעות קווי השירות של התחבורה הציבורית. 
בהתאם לכך, הונחו החברות המפעילות את התחבורה הציבורית להסיט החל מהיום (חמישי, 23/5/2024) את קווי השירות מהצירים המגיעים לאזור מירון למסלולים חלופיים. שירות ייעודי לתושבי הישובים הנמצאים באזור המוגבל לתנועת התח"צ יינתן באמצעות קווים מקוצרים ולתושבי הישובים בלבד. 
ממשרד התחבורה נמסר כי: המידע המפורט אודות פעילות הקווים יועבר לתושבים באמצעות הרשות המקומית ויפורסם במוקדי המידע.  לסיום, נמסר ממשרד התחבורה כי: "משרד התחבורה מבקש להפנות את שימת לב הנוסעים להתעדכן אודות המסלולים החלופיים של קווי השירות החולפים באזור מירון במוקדי המידע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה להטעות את הקוראים??? (ל"ת)
    איזה מהפכה??? 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור