רכב

מהפכת הרכבים החשמליים בישראל: זו החברה החדשה שתשבור את השוק

יצרנית הרכבים המסחריים החשמליים המובילה בסין, פוטון, צפויה לפתוח בקרוב אולם תצוגה בעלות של כ-3 מיליון שקל, האולם החדש יפתח בכפר סבא
מערכת ice | 
פוטון (צילום יחצ)
פוטון ישראל, יצרנית הרכבים המסחריים החשמליים המובילה בסין, פותחת אולם תצוגה חדש במתחם צים אורבן שבכפר סבא. האולם נבנה בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, לפי הסטנדרטים הגבוהים והאיכות הבלתי מתפשרת של היצרן.
 
אולם התצוגה החדש משתרע על שטח של כ-500 מ"ר ונמצא בהליך מואץ של בנייה הצפויה להסתיים במהלך חודש מאי. הכוכב המרכזי באולם התצוגה יהיה ללא ספק הטנדר החשמלי Foton eTUNLAND, החלוץ מסוגו בישראל. לצידו יוצגו גם הטנדר הוותיק של החברה,  TUNLAND בעל מנוע דיזל, וכן הוואן החשמלי eVIEW.
אבי שדה, מנהל השיווק של דלהום מוטורס, היבואנית הרשמית של פוטון בישראל, מספר: "אולם התצוגה בכפר סבא יהווה הצצה אל העתיד המרתק של פוטון ישראל. השקענו רבות בהקמת בסיס פעילות גדול בארץ, עם תשתיות ומרכזי שירות בפריסה ארצית. 
פוטון, חברת בת של ענקית הרכבים הסינית BAIC, ידועה בשיתופי הפעולה שלה עם יצרניות רכב מובילות כמו מרצדס ויונדאי. עובדה זו מעידה על האמינות והעוצמה של החברה, ועל המחויבות שלה לחדשנות טכנולוגית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה