רכב

ענקית רכבי היוקרה מחליפה מנכ"ל: "הוא מביא יותר מ-25 שנות ניסיון"

אדריאן הולמרק, איש הרכב ויו"ר הדירקטוריון המנוסה של בנטלי, מונה למנכ"ל החדש של עמיתה ליצרנית רכבי היוקרה הבריטית אסטון מרטין. בנטלי הגדילה משמעותית את הרווחים וההכנסות תחת כהונתו, שקדמו לה שבע שנים בתפקידי מפתח ביגואר. למרות התאוששות ב-2023, מחיר המניה של אסטון מרטין ירד בחדות מאז ההנפקה ב-2018
מערכת ice | 
אסטון מרטין (צילום ויקיפדיה)
אדריאן הולמרק, איש הרכב ויו"ר הדירקטוריון המנוסה של בנטלי, מונה למנכ"ל החדש של עמיתה ליצרנית רכבי היוקרה הבריטית אסטון מרטין. הולמרק בן ה-61 יתחיל בתפקידו החדש לא יאוחר מה-1 באוקטובר, כך נמסר הבוקר (שישי) בהודעת החברה. המנהל היוצא אמדיאו פליסה יישאר בתפקידו עד אותה עת.
"הוא מביא יותר מ-25 שנות ניסיון בכיר בתחום הרכב מארה"ב, אירופה ואסיה עם חברות כמו בנטלי, פורשה ופולקסווגן", נמסר מאסטון מרטין בהצהרה. הולמרק בילה גם שבע שנים בתפקידים בכירים ביגואר לנד רובר. בנטלי הגדילה משמעותית את הרווחים וההכנסות תחת כהונתו, והתמודדה עם רוחות נגד המגזר ב-2023, כולל שינוי דפוסי מכירות בסין.
 
היו"ר הבכיר של אסטון מרטין, לורנס סטרול, אמר שהולמרק יביא "ניסיון ללא תחרות הן במגזר האולטרה-יוקרה והן במגזרי הייצור הבריטי כדי לקדם את האסטרטגיה שלנו ולהמשיך במומנטום האחרון". זה מסמן שינוי מנהיגות נוסף עבור אסטון מרטין, שספגה הפסדים כבדים בשנים האחרונות שהצטמצמו בתוצאות 2023.
 
פליסה תפס את מקומו במאי 2022, לאחר שקודמו טוביאס מורס החזיק מעמד פחות משנתיים בתפקיד. למרות התאוששות ב-2023, מחיר המניה של החברה ירד בחדות מאז ההנפקה ב-2018, שכן היא התמודדה עם שיבוש שרשרת האספקה, עלויות מוגברות וערימת חובות גדולה.
הולמרק תעמוד בפני רשימת מטלות ארוכה, לרבות השקת מכונית העל ההיברידית הראשונה של אסטון מרטין Valhalla, התמודדות עם בעיות ייצור עם דגם ה-DB12 החדש וניהול המעבר של הרכב החשמלי אשר יצרניות רכב רבות נאבקות בו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה