פרויקטים
סאבלימינל על הפרידה מהצל: האם בדרך לקאמבק? | יח"צ גורר יח"צ
הפרק השלישי בפודקאסט של אתר ice – והפעם: יח"צ ומוזיקה. האם הטכנולוגיה הורסת את היצירה? האם הטראפיק חשוב היום יותר מכישרון ותוכן? ומה משותף לנועה קירל וסאבלימינל? דרור רפאל, עידו מינקובסקי וסאבלימינל, נותנים בראש
יח"צ גורר יח"צ הוא שמו של פודקאסט חדש מבית אתר ice, בהנחיית דרור רפאל ובשיתוף משרד מינקובסקי תקשורת – השם את הפוקוס על יחסי ציבור, שיווק ופרסום, עסקים, תקשורת ומה שביניהם. בכל פרק נארח דמויות הנמצאות בלב התעשייה הישראלית, לשיחה פתוחה ונטולת פילטרים על מגמות ותהליכים העומדים במרכז סדר היום התקשורתי.
הפרק השלישי עמד בסימן ביח"צ ומוזיקה. במסגרתו, אירחו איש התקשורת דרור רפאל ואיש יחסי הציבור, עידו מינקוסקי, את קובי שמעוני, הלא הוא סאבלימינל – ראפר, מפיק ושחקן, ממובילי מהפכת ההיפ הופ בישראל.
הפרק השלישי עמד בסימן ביח"צ ומוזיקה. במסגרתו, אירחו איש התקשורת דרור רפאל ואיש יחסי הציבור, עידו מינקוסקי, את קובי שמעוני, הלא הוא סאבלימינל – ראפר, מפיק ושחקן, ממובילי מהפכת ההיפ הופ בישראל.
איך השתנו כללי המשחק בתחום בעידן הדיגיטלי? מה ימכור היום יותר, מערכת מיתוג משומנת או מוזיקה איכותית? האם אומנים חייבים להבין גם בעסקים? ואיזה הבדל יש בין הפרידה של סטטיק ובן אל לזו של סאבלימינל והצל? האזינו לפודקאסט המלא.
לפרקים נוספים של הפודקאסט יח"צ גורר יח"צ לחצו כאן
בשיתוף ice פרויקטים