פרויקטים
יח"צ גורר יח"צ: על שיווק, מיתוג וספורט
הפרק השני בפודקאסט של ice – והפעם: יח"צ וספורט. איך הגיע מיטש גולדהאר למכבי תל אביב, כיצד הפך ערן זהבי מאויב האומה לפנים של הכדורגל הישראלי, האם המדליות של ארטיום דולגופיאט יובילו לקמפיינים נוצצים, ומה הקשר בין שיגעון הנינג'ה לאולימפיאדה? דרור רפאל, עידו מינקובסקי ואביב בושינסקי עם התשובות
יח"צ גורר יח"צ הוא שמו של פודקאסט חדש מבית אתר ice, בהנחייתו של דרור רפאל ובשיתוף משרד מינקובסקי תקשורת – השם את הפוקוס על יחסי ציבור, שיווק ופרסום, עסקים, תקשורת ומה שביניהם. בכל פרק נארח דמויות הנמצאות בלב התעשייה הישראלית, לשיחה פתוחה ונטולת פילטרים על מגמות ותהליכים העומדים במרכז סדר היום התקשורתי.
הפרק השני התמקד ביח"צ וספורט – ובמסגרתו אירחו איש התקשורת דרור רפאל ואיש יחסי הציבור, עידו מינקובסקי, את אביב בושינסקי – איש עסקים, יועץ ומרצה לתקשורת, ובכובעו הספורטיבי, יו"ר התאחדות הסקווש בהווה, ולשעבר יו"ר מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב ויו"ר איגוד השחמט.
איך הגיע מיטש גולדהאר למכבי תל אביב וכמה עלה לו לרכוש את הקבוצה? מה הוביל למהפכה בתדמיתו של ערן זהבי – מאויב האומה לפנים של הכדורגל הישראלי? כיצד ניתן למנף את הצלחותיו של ארטיום דולגופיאט באולם ההתעמלות לקמפיינים פרסומיים נחשקים ולפרזנטור של מותגים מובילים? שיגעון הנינג'ה יתורגם לענף באולימפיאדה? והאם מכונת יחסי ציבור משומנת יכולה למתג את ענף השחמט כדבר החם הבא בארץ הקודש? כל התשובות בפודקאסט שלפניכם. האזינו לפרק המלא.
לפרקים נוספים של הפודקאסט יח"צ גורר יח"צ לחצו כאן
בשיתוף ice פרויקטים