שיווק ופרסום

התאהבתם בצרפתייה שמפרסמת את לוריקאש? יש לנו חדשות רעות עבורכם

אחרי שפרסומות לוריקאש הפכו לוויראליות בעקבות השתתפותה של הצעירה הישראלית ממוצא צרפתי נווה נובו, שגרמה לגברים רבים 'להתאהב', האמת על הזוגיות שלה נחשפת
תום נחום | 
נווה נובו (צילום צילום מסך פרסומת לוריקאש)
בעוד מדינת ישראל כולה עדיין מרוכזת במלחמת חרבות ברזל, שנכנסה ליומה ה-94, אין יותר מדי נושאים שתופסים את תשומת הלב של הישראלים, אך בכל זאת, באינסטגרם צצו בחודשים האחרונים שני נושאים שכאלה - הנושא הראשון הוא ההגרלות על 250 אלף שקלים, והנושא השני, ככל הנראה, הוא פרסומות האינסטגרם למעדנייה הצרפתית לוריקאש.
בפרסומות ללוריקאש, החל מתחילת חודש אוקטובר, כמה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, החלה להופיע צעירה ישראלית ממוצא צרפתי עם מבטא צרפתי מובהק והפרסומים של לוריקאש באינסטגרם הפכו לוויראליים, כאשר לצד תגובות על המאכלים אותם פרסמה, את הרשת שתפו תגובות על נראותה של אותה צעירה וכמו כן, על המבטא שלה.
רבים הצהירו בתגובות כי 'התאהבו' באותה צעירה ממוצא צרפתי העונה לשם נווה נובו, אך לצערנו, עלינו לשבור להם כעת את הלב, כאשר מתברר כי נווה נובו נמצאת בזוגיות עם צעיר צרפתי העובד בעולם הפרסום באזור העיר ליון, העונה לשם רובן בטאן. אגב, לוריקאש מחזיקה נכון לעכשיו שלושה סניפים בישראל (בנתניה ובתל אביב) בנוסף לסניף אחד בליון שבצרפת, כאשר שני סניפים נוספים עתידים להיפתח בישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה