דיגיטל וטק

נטפליקס מתקפלת? הבטיחה להמנע מפרסומות וזה מה שיקרה

רבים לא שמו לב, אבל נטפליקס השיקה לפני כמה חודשים שירות משחקים חדש. כעת, לאחר שהבינה כי הרווחים ממנו לא מגיעים לציפיות, דיווחים מעידים על כך שהיא שוקלת להכניס פרסומות ורכישות בתוך האפליקציה, דברים שהתחייבה להימנע מהם
עידו מור | 
נטפליקס (צילום pexels)
משתמשים רבים לא שמו לב, אבל רק לאחרונה ענקית הסטרימינג נטפליקס, הרחיבה את פעילותה והשיקה פלטפורמת גיימינג חדשה במסגרתה היא מציעה יותר מ-50 משחקים כמו לדוגמא חלק ממשחקי סדרת GTA.
עד לאחרונה נטפליקס, השוויצה בכך שאצלה אין פרסומות או הוצאות נוספות והיא אף ציינה את זה בעמוד הראשי באתר, אך מסתמן כי כל זה עומד להשתנות בקרוב. דיווחים, מעידים על כך שנטפליקס, אשר הבינה כי שירות הגיימינג שלה לא מכניס לה כמו שציפתה, שוקלת להציג רכישות בתוך האפליקציה על מנת לייצר רווח טוב יותר.
לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, הנהלת נטפליקס, ניהלה דיונים לגבי איך ניתן לייצר עוד הכנסה משירות המשחקים שלה מעבר מהכנסות שמגיעות מדמי המנוי. בסופו של דבר היא הבינה שככול הנראה אין איך להימנע ממה שהיא סלדה ממנו עד כה, שילוב פרסומות ורכישות פנים.
נראה שנטפליקס תציג פרסומות רק למנויים במסלול המנוי המוזל אשר מלכתחילה כולל פרסומות, אך שוקלת גם להציע משחקים "מתוחכמים" תמורת עלות כסף נוסף על דמי המנוי. כאמור, עד כה נטפליקס, מיקמה את עצמה בגאווה לצד לשירות המשחקים של אפל האפל ארקייד, כפלטפורמת משחקים אשר מתנערת מפרסומות ורכישות בתוך האפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה