שיווק ופרסום

בנק דיסקונט למען החיילים: תרם תווי קנייה בסך אלפי שקלים

האגודה למען החייל הודיעה על שיתוף פעולה נרחב עם בנק דיסקונט במסגרתו תורם הבנק תווי קנייה בסך אלפי שקלים ל-100 משפחות פצועים בדרגות בינוני ומעלה: "מודים לבנק דיסקונט על הירתמותו לתמיכה נרחבת בלוחמי ולוחמות צה"ל"
מערכת ice | 
בנק דיסקונט (צילום Magma Images)
האגודה למען החייל מודיעה על שיתוף פעולה רחב היקף עם בנק דיסקונט במסגרתו תרם הבנק תווי קנייה בסך אלפי שקלים שיחולקו לכ-100 משפחות פצועים בדרגות בינוני ומעלה.
מבנק דיסקונט נמסר כי תרומה זו מצטרפת להיקף התמיכה בלקוחות דיסקונט ובקהילה בסך כ-350 מיליון ש"ח מאז פרוץ הלחימה.

 ירון בארי, צילום: קליק צלמים
ירון בארי, מנכ״ל האגודה למען החייל: ״אני מבקשים להודות לבנק דיסקונט שנרתם לתמיכה הנרחבת בלוחמי ולוחמות צה״ל. עד כה חילקה האגודה למען החייל בשת״פ עם אגף כח האדם בצה״ל ותורמים בארץ ובעולם למעלה מחמישה מיליון ש״ח בתווי קנייה לפצועים. אנו נמשיך ללוות את הגיבורים והגיבורות של כולנו במהלך ימי האשפוז ולאחריו".
כזכור בשבוע שעבר התחדש בנק דיסקונט במינויו של אחיעד שחורי, ראש ענף בכיר בבנק לאומי שעזב לאחר 16 שנה בבנק והצטרף לדיסקונט. 
כזכור, במחצית השנה בחר דירקטוריון בנק דיסקונט באבי לוי בתפקיד מנכ"ל הבנק, עם עזיבתו של אורי לוין את התפקיד. לוי, בן ה-56, ניהל את החטיבה הבנקאית בדיסקונט. לוי הצטרף לדיסקונט בשנת 2011 ומאז כיהן בתפקידים שונים בהנהלת הבנק. בתפקידו האחרון כראש החטיבה הבנקאית, היה אחראי בין היתר על ניהול מערך הסניפים, המשכנתאות, הבנקאות הפרטית ומוקד השירות. קודם לכן שימש כסמנכ"ל בכיר וראש חטיבת ניהול סיכונים, וכראש חטיבת נכסי הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה