שיווק ופרסום

קרפור במהלך מרגש: זו התרומה שנשלחה לילדי הדרום

רשת קרפור ישראל מתגייסת למען ילדי הדרום: הרשת תרמה צעצועים לילדי הדרום שפונו מבתיהם למקומות אירוח במרכז הארץ
מערכת ice | 
רשת קרפור (צילום shutterstock)
בהמשך להודעתה של רשת קרפור ישראל על מספר מהלכים לטובת חיילי וחיילות צה"ל שפועלים בגזרות השונות מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל' ולאחר שנשלחו כ-6000 חבילות לחיילים וחיילות ביחידות השונות, רשת קרפור ישראל תרמה מאות חבילות של צעצועים ומשחקי יצירה לילדי הדרום שכללו מגוון מוצרים כמו: מארז בצק פליידו, לגו, טושים, חוברת צביעה שהוכנה על ידי הרשת וקרטוני בנייה וצביעה גדולים.
המהלך כלל אירוז החבילות ע"י עובדי המטה וחלוקה על ידם בבתי המלון בו שוהים ילדי הדרום. אורי קילשטיין מנכ"ל קרפור: "תושבי מדינת ישראל, ובפרט תושבי הדרום חווים בשבוע האחרון מציאות בלתי נתפסת וקשה. אנו נעשה כל שנוכל על מנת להמשיך ולסייע, ומקווים שנדע ימים טובים יותר".

בהמשך להודעתה של רשת קרפור ישראל על מספר מהלכים לטובת חיילי וחיילות צה"ל שפועלים בגזרות השונות מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל' ולאחר שנשלחו החבילות הראשונות לאוגדת הדרום 162, אוגדת איו״ש - 877, ולכוחות אגוז, מגל"ן ועוקץ. הרשת הודיעה כי היא ממשיכה בתרומה נוספת וכבר היום חולקו כ-3000 חבילות מזון וטואלטיקה לחיילי וחיילות השריון, גולני ואוגדת עזה המצטרפות לאלפי החבילות שנשלחו עד היום.
התרומות נאספו על ידי קרפור בהשתתפות הלקוחות של הרשת כאשר ניתנה לקהל הלקוחות האפשרות לשלוח דרך הרשת מארזי חבילות לחיילים בעלות של 10 שקל. הפצת החבילות עתידה להמשך לאורך כל תקופת הלחימה. בנוסף, הרשת מתעדכנת בכל עת בצרכים של החיילים והאזרחים בשטח ושולחת חבילות על פי צרכים אלה באופן מיידי לכלל הגזרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה