שיווק ופרסום

הבנק האירופי אנדבנק במחווה: תרם 10,000 יורו לארגון לתת

הבנק האירופי אנדבנק שאינו בבעלות יהודית תורם 10,000 יורו לעמותת לתת במטרה לסייע לצרכים הדחופים של משפחות הניצולים והמפונים ומשקפת את הקשר החם של הבנק עם כאבה של מדינת ישראל
מערכת ice | 
יורו, דולר (צילום unsplash)
זוהי אינה מחווה שרואים בכל יום. בנק אירופאי שאינו בבעלות יהודית נרתם ותורם לאות הזדהות. הבנק האירופאי Andbank, בעל המניות העיקרי בבית ההשקעות סיגמא קלאריטי, תורם 10,000 יורו לעמותת "לתת" במטרה לסייע לצרכים הדחופים של משפחות הניצולים והמפונים.
המחווה של Andbank, משקפת את הקשר החם של הבנק עם כאבה של מדינת ישראל. הבנק פועל בישראל מזה שנים רבות והתגייסותו הצנועה מהווה עוד עדות לכך שהעולם כולו מזועזע מהשבר הנורא שפקד את ישראל.
סיגמא מקבוצת Andbank ,בית ההשקעות הבינלאומי הראשון בישראל, הוא גוף ייחודי בנוף שוק ההון הישראלי, המהווה חלק מבית השקעות גלובלי הפועל ב-11 מדינות. בית ההשקעות סיגמא מייצג תרבות עסקית ייחודית של 80 שנות בנקאות פרטית וניהול השקעות של קבוצת Andbank הבינלאומית, לצד חלוציות ביכולת ניהול הסיכונים של בית ההשקעות המקומי בהובלתו של פרופ' דן גלאי, מומחה עולמי בתחומי מימון והשקעות.

קבוצת סיגמא-קלאריטי נמצאת בבעלות הבנק האירופאי Andbank – המציע שירותי בנקאות פרטית מזה למעלה מ 90 שנה, באירופה, ארה"ב ואמריקה הלטינית ובית ההשקעות האמריקאי / ישראלי קלאריטי קפיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה