שיווק ופרסום

יוזמה חדשה: קבוצת תמיכה "אימהות לוחמות מהבית"

רשת קהילות "אימהות עם מהות" הקימו בימים האחרונים יוזמה חדשה ייחודית ונחוצה בהיקף ארצי לימי המלחמה שזכתה לשם "אימהות לוחמות מהבית", מדובר בקבוצת תמיכה לאימהות עם ילדים בבית בזמן שבן או בת הזוג במילואים
מערכת ice | 
לוחמות מהבית (צילום לוחמות מהבית)
בימים האחרונים הקימו רשת קהילות הנשים "אימהות עם מהות" יוזמה חדשה, ייחודית ונחוצה לימי המלחמה בהיקף ארצי: קבוצת תמיכה לאימהות עם ילדים בבית שבן/בת הזוג במילואים. קבוצת תמיכת הענק של הארגון שזכתה לשם "אימהות לוחמות מהבית" מלווה בניהול מקצוע-חינוכי של היועצת אנה אורון בשיתוף מאגר של נשות מקצוע בהן פסיכולוגיות, מטפלות קליניות, רופאות, נשות חינוך ורווחה ועוד. כולן מתוך ארגון אימהות עם מהות.

אנה אורון, צילום: עידו רימון
השיח שעולה במפגשים בין האימהות בימים הללו הוא על מהות התפקיד כאמא וכאשה, ההרגשה כאימהות שאין זכות להתלונן, מצבים איתן מתמודדות בימים אלו, כלים לחיזוק החוסן האישי והמשפחתי ועוד.
בימים אחדים כבר הצטרפו וממשיכות להצטרף מאות אימהות מכל אזורי הארץ לקבוצת התמיכה שנותנת מענה לאימהות אחרות. שם זוכות להזדהות, כלים להפגת לחץ, תרגולי נשימות, מקום לשיתוף חוויות ללא שיפוטיות, לפרוק ולדבר, ובכלל לקבל תמיכה ועטיפה בחום ובהכלה שרק אימהות מסוגלות להעניק לצד מענה פרקטי ורגשי לאתגרים שהאימהות חוות בימים אלו. הכל כמובן בחינם, ללא שום עלות ובהתנדבות מלאה מצד כל הגורמים.
בעקבות ההצלחה והביקוש נפתחת כעת במהירות הבזק, תת קבוצת המיועדת לאימהות ללוחמים ולוחמות הנמצאים כעת בחזית הקרב. שם יקבלו כלים זהים לקבוצה הראשית ואף יתמקדו בהתמודדות עם חרדה ופחד על הילדים ובכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה