שיווק ופרסום

רשת מאפה נאמן משיקה קולקציית עוגות דבש לכבוד החג

לכבוד ראש השנה וחגי תשרי רשת מאפה נאמן משיקה קולקציית עוגות דבש רחבה. בין העוגות תמצאו גם העוגות הקלאסיות והמוכרות לנו, וגם גרסאות מרעננות בעלות טוויסט מפנק
מערכת ice | 
עוגת דבש של מאפה נאמן (צילום גיל אבירם)
ראש השנה הוא אחד החגים הכי אהובים על הישראלים, ואחד מסממני החג המובהקים בכל בית ושולחן חג היא עוגת הדבש. לכן רשת מאפה נאמן משיקה קולקציית חגים עשירה שכוללת גם סדרה של עוגות הדבש.
לצד זאת, רשת מאפה נאמן תשיק קמפיין חדש לקראת תקופת חגי תשרי אשר עתיד לעלות בימים הקרובים בפריסת מדיה רחבה בדגש על עולמות הדיגיטל והסושיאל - פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק בהשקעה של כמיליון שקלים.
בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות והאהובות, לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, דבש קראמבל הדרים, רול דבש רושה, עוגת דבש קדאיף, טארט פירות העונה, פלורנטין דבש, עוגיות הדבש של נויה, דבש פיסטוק ועוד מגוון עוגות שיהפכו את החג לחגיגה של טעמים עשירים בדבש.

מימי נאמן שייך. צילום: גיל אבירם
מימי נאמן שייך, מבעלי רשת מאפה נאמן, מסרה: "ראש השנה הוא חג מיוחד, קדוש ומלא בתפילה לשנה טובה, מתוקה ומבורכת. זהו אחד החגים החגיגיים ביהדות, חג משפחתי גדוש בשמחה, באוכל טוב וכמובן בדבש. השנה יותר מתמיד החגים מסמלים בעבורנו את הביחד שהיה חסר, את אהבת החינם המשפחתיות והחברות מי ייתן ותבוא עלינו שנה של התחלות חדשות של אחדות והסכמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה