שיווק ופרסום

רמי לוי מביא מותג חדש לסניפים: מה תמכור פנינה רוזנבלום?

סדרת המוצרים החדשה של רוזנבלום ברשת לוי כוללת חומרי ניקוי וכביסה המבוססים על הבישום הזכור של קרם הגוף של פנינה רוזנבלום שהושק לפני כ-35 שנים ועוד שורה של מוצרים
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני, shutterstock)

יפית לוי-אטיאס סמנכ"לית השיווק ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" ובתו של איש העסקים בעלי הרשת, יחד עם אשת העסקים פנינה רוזנבלום השיקו היום (חמישי) סדרת בלעדית של מוצרים במותג הפרטי המבוססים על הבישום של קרם הגוף האייקוני של פנינה רוזנבלום.

סדרת המוצרים החדשה של רוזנבלום ברשת לוי כוללת חומרי ניקוי וכביסה המבוססים על הבישום האייקוני של קרם הגוף של פנינה רוזנבלום שהושק לפני כ-35 שנים ומוביל את טבלת המכירות של הקטגוריה.
 



סדרת המוצרים של פנינה רוזנבלום שתשווק בלעדית ברשת רמי לוי כוללת: נוזל כלים, מבשם בדים וחדרים, מרכך כביסה, נוזל כניסה, ונוזל רצפות, רק בשבוע נחשף לראשונה שיתוף הפעולה בין הצדדים בדומה למהלכים דומים שעשה לוי באחרונה כמו סדרת מוצגים על שם מיכל אנסקי, שר פיטנס וג'קי אזולאי.

כאמור, ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" מציינים כי כיום: "משווקים כיום כ-4,500 מוצרים במותג הפרטי בכל הקטגוריות שמחירם זול יותר בעשרות אחוזים לעומת מוצרים מקבילים ואיכותם פעמים רבות אף טובה יותר מהמותגים המוכרים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחירי מבצעים ברמי לוי (ל"ת)
    סיגל יפה 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור