שיווק ופרסום

טמבור במהלך מטורף: זו התרומה המרגשת למען עמותת עלם

טמבור לקחה חלק בקמפיין חדש של עמותת עלם ותרמה קרוב ל-40 ליטרים של צבע למען  יצירת רחוב שנצבעה על קיר בהרצליה ומהווה מוטיב מרכזי בהובלת הקמפיין
מערכת ice | 
טמבור בתרומה לעלם (צילום יחצ עמותת עלם)
טמבור, חברת הצבע וחומרי גמר בנייה הגדולה בישראל, לקחה חלק בקמפיין חדש של עמותת עלם ותרמה קרוב ל-40 ליטרים של צבע למען יצירת רחוב שנצבעה על קיר בהרצליה ומהווה מוטיב מרכזי בהובלת הקמפיין.
בקמפיין, עלם זועקת את מצוקות הנוער בסיכון באמצעות שירה של האמנית והמשוררת ניצן מינץ: "אם תביט בעיני בשעות הערב, תראה שהלכתי לאיבוד". השיר נצבע על קיר שתרמה עיריית הרצליה, בסיועה של חברת טמבור שנרתמה לקמפיין ותרמה את הצבע. הקמפיין, בהובלה ובביצוע של משרד גיתם BBDO IM, שכותרתו "אם הקירות היו יכולים לדבר" הוא חלק ממבצע נרחב של עמותת עלם לגיוס המונים מן הציבור.
כידוע, עמותת עלם מספקת מענה לבני ובנות נוער עם רצף רחב של מצוקות החל מהתמודדות עם מצבי משבר אישיים של נוער בגיל ההתבגרות, דרך נשירה ממסגרות לימודיות, קשיי קליטה, קשיים חברתיים, בעיות משפחתיות, בעיות זהות, חשיפה והתמכרות לסמים ואלכוהול, שוטטות, אלימות, ניצול מיני, ילדים ונוער הפוגעים מינית, עבריינות, ועד למצבי ניתוק קשים כגון זנות ומחוסרי בית.
צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת טמבור: "טמבור שמחה לתמוך בפרויקטים חברתיים, התורמים לחברה טובה יותר ולסביבות חיים בריאות יותר. הקמפיין הנוכחי והמרגש של עמותת עלם, שנועד לעורר שיח, לייצר מודעות ולסייע לנוער בסיכון עושה שימוש נפלא בצבע ואנו גאים לקחת חלק בפעילות מבורכת זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה