שיווק ופרסום

עברי לידר מוגזם בפרסומת החדשה של כאל | פרסומת השבוע

לפרסומת השבוע של ice נבחרה הפרסומת החדשה של חברת כרטיסי האשראי כאל, בשיתוף עברי לידר
מערכת ice | 
עברי לידר לכאל (צילום Cal israel יוטיוב)
סופ"ש בפתח והגיע הזמן להכריע איזה פרסומת עשתה לנו את השבוע. בשבועות האחרונים נבחרו עומר אדם, שני כהן ונונו, והפעם זה עברי לידר שמככב בפרסומת החדשה לכאל.
דבר המשרד 
בשנתיים האחרונות אנחנו עדים למלחמת כרטיסי האשראי. חברות האשראי מפתחות ומשיקות כרטיסים חוץ בנקאיים עם הצעות ערך חדשניות – בעיקר, כרטיסי cash back שמחזירים לצרכן אחוז מסוים מסך הקניות. חברת כאל, בהובלתה של מנהלת השיווק נויה פרסול, קיבלה החלטה לצאת עם כרטיס מוגזם שישבור את השוק – עם cash back בארץ ובחו"ל, עמלת מט"ח של 1% בלבד ועוד הטבות נחשקות כמו כניסה בהטבה ללאונג'ים בשדות תעופה.
מדובר בכרטיס היחיד שפותר לצרכן את הצורך לבחור בין cash back שנותן ערך על כל הקניות וההוצאות, לבין כרטיס לקניות במט"ח שמפנק רק כשאתה נוסע לחופשה מחוץ לישראל או קונה אונליין. הכרטיס הכי נחשק, הכי שווה, הכי כדאי – או במילה אחת, כרטיס שהוא מוגזם.
סיפור מבניית הקמפיין
בשביל הכרטיס הכי מוגזם רצינו גם את הפרסומת הכי דיסטרפטיבית ומוגזמת, ולכן הלכנו לדבר הכי חם היום בעולם, ה-AI. בשיתוף הבמאי רומן בוצ'אצקי, סטודיו WAY וחברת ההפקה מולה, הגענו לפתרון המושלם והיינו הראשונים בישראל לשלב טכנולוגיית AI בווידאו פרסומת, אשר תרמה רבות לתהליך ההפקתי וחסך שעות עבודה רבות ע"י ביצוע מדויק ומוגזם.
האתגר הכי גדול בפרויקט
כשהזירה התחרותית כל כך רועשת וכרטיסי אשראי מושקים חדשות לבקרים – צריך לבלוט. ממש לבלוט. לשבור את מחסום האדישות של הצרכנים ולסקרן אותם.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה
שאלה קלה... "זה מוגזם!". להרים שוב ושוב את הרף הקריאייטיבי וההפקתי עד שכולם ירגישו שהתוצאה מוגזמת.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
ההצלחה בשילוב ושימוש במילים המקוריות מהשיר מוגזם, להעברת המסר שרצינו במדויק שרצינו ושינוי שאר הטקסטים כך שיהיו בעלי משמעות, בתוך שמירה על מסגרת השיר והחריזה והסיפור, כמובן בעזרתו של עברי לידר הנהדר שהבין מהרגע הראשון כמה אנחנו מתאימים.
דבר הבמאי – רומן בוצ'אצקי
"ריגש אותי מאוד כשהקריאייטיב של יהושע הציעו לי לשחזר את הקליפ שיצרנו לפני כמה שנים טובות, מרמת הסט והבגדים של עברי, ולהבין גם אחרי 6 שנים שעדין האסתטיות והשפה של הקליפ ההוא עדכנית להיום. אם פעם ציירתי את האנימציות פריים פריים, הפעם נעזרנו בבינה מלאכותית ששדרגה את כל השפה וההפקה".
כאל:
מנהלת שיווק: נויה פרסול
מנהלת תקשורת שיווקית: גינת זהבי
מנהלת פרסום: חן אברמוביץ'
במאי: רומן בוצ'אצקי
עיבוד מוזיקלי: ינון יהל
חברת הפקה: מולה
בית פוסט: WAY

משרד פרסום יהושע\TBWA:
סמנכ"ל קריאייטיב: קורן וייס
מנהלי קריאייטיב: שרון גופר, דן גבע
צוות קריאייטיב: עמרי שי, מוזס בצראווי, נמרוד תורתי
סמנכ"ל לקוחות: תום אשל
סופרווייזרית: ספיר סגל
ניהול לקוח: תהל כהן, נעם אפלבאום
הפקה: אמיר ניסני, נעה מנחם
משנה למנכ"ל אסטרטגיה: ניר דואר
אסטרטגיה: אריאל מורחובסקי, עמוס פיפרנו בר
מדיה אופליין: יניב סנה, דפנה גורן OMD
מדיה דיגיטל: עדי אייכלר, עידו כהן GO
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה