שיווק ופרסום

סטפן לגר חוגג: יופיע עם הראפר הענק שמגיע לישראל

סנסציית ההיפ הופ האמריקאי, נל צופה, מגיע לישראל בפעם השנייה להופעה ענקית מחר (רביעי, 3.5.2023) במועדון האמן 17 שבתל אביב, ומי שנבחר לחמם את הראפר הוא לא אחר מאשר הרקדן והזמר הישראלי - סטפן לגר
מערכת ice | 
סטפן לגר (צילום פייסבוק/ סטפן לגר)
סנסציית ההיפ הופ האמריקאי, נל צופה, מגיע לישראל בפעם השנייה להופעה ענקית מחר (רביעי, 3.5.2023) במועדון האמן 17 שבתל אביב, ומי שנבחר לחמם את הראפר הוא לא אחר מאשר הרקדן והזמר הישראלי - סטפן לגר.
כזכור, בקיץ שעבר נל צופה הגיע לישראל, מה שהפך להצלחה גדולה אחרי שבשתי ההופעות שלו נגמרו כל הכרטיסים. כזכור, לגר, הפך לאחרונה גם לכוכב גדול בצרפת אחרי שהעתיק חלק גדול מהקריירה שלו למדינה, שם אף הגיע עד לגמר רוקדים עם כוכבים המקומי.
בראיון ל"מאקו", לגר סיפר על הקשיים איתם הוא מתמודד: "אני קצת עייף. אתמול הייתי בתאילנד, פתאום אני חוזר לפה, גשם, עוד יום שמש, בעוד שבוע טסים לשלוש הופעות בצרפת. אני קם בכל יום בשש בבוקר מהג'ט לג. הגוף מבולבל, אי אפשר לשקר, אבל הראש תמיד בפוקוס".

לגר הוסיף: "אני עושה הרבה הלוך חזור, טס כמה פעמים בחודש לצרפת. לא מזמן צילמתי קליפ בהרי האלפים, ועכשיו צילמנו בתאילנד. בחרתי בתאילנד כי רציתי לעשות לעצמי חופש, מה שאף פעם לא עשיתי. קשה לי להיות סתם בחופש, אז על הדרך גם עשיתי גם קליפ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה