שיווק ופרסום

בתו של אלון מזרחי לוהטת: הקמפיין היוקרתי של קלווין קליין

קווין קליין, הוציא קולקציית בגדי ים נדירה בשיתוף עם פקטורי 54 ישראל, כאשר מי שנבחרה להיות הפרזנטורית היא לא אחרת מאשר סאן מזרחי, בתו הדוגמנית של אלון מזרחי. צפו בתמונות הלוהטות
מערכת ice |  2
סאן מזרחי (צילום יחצ פקטורי 54)
כבכל עונה, גם הפעם המותג הנחשק, קווין קליין, הוציא קולקציית בגדי ים מוצלחת, יפה ומחמיאה. בין הפריטים תמצאו בגדי ים שלמים עם משחקי קאט-אאוט וקשירות, ביקיני בגוונים לוהטים, כתפיות ממותגות ועוד.
הקולקציה זמינה עכשיו בחנויות הדגל של המותג ובאתר פקטורי 54, כאשר טווח המחירים הוא בין 199 שקלים ל-599 שקלים. בצילומי בגדי הים מככבת לא אחרת מאשר הדוגמנית הישראלית סאן מזרחי, בתו של כדורגלן העבר, אלון מזרחי, שכובשת בימים אלו את העולם והופכת לאחת הדוגמניות המצליחות ביותר מעבר לים.
כזכור, מזרחי נבחרה לעמוד בראש רשימת הדוגמניות הבולטות של לסתיו-חורף 2023 של המגזין הנחשב "ווג". בכתבה שפרסם המגזין נכתב על מזרחי: "סאן מזרחי היא בתו של שחקן הכדורגל הישראלי לשעבר אלון מזרחי, אבל היא עשתה לעצמה את השם".
סאן מזרחי (יחצ פקטורי 54)
סאן מזרחי (יחצ פקטורי 54)
בראיון לערן סוויסה חשפה מזרחי: "בתיכון לא הייתי מהיפות של השכבה, אבל ממש לא. הייתי ילדה רגילה. עוד אחת בשכבה שלא משכה יותר מדי תשומת לב. קצת לפני שהתגייסתי לצבא זה התחיל לחלחל כי כל הזמן אמרו לי שאני גבוהה ורזה ומתאים לי".
מנחם הוסיפה: "חתמתי בסוכנות, אבל לא קרה עם זה כלום במשך שנה. לקראת השחרור שלי ניסיתי שוב להחיות את זה, ופניתי כמעט לכל הסוכנויות בארץ. אף אחד לא רצה אותי. די ויתרתי בשלב מסוים. ברגע שאמרו לי לא אז ויתרתי, אבל אמא שלי דווקא התעקשה שאני יכולה לדגמן, אבל כל אמא חושבת שהבת שלה הכי יפה ולא ממש התייחסתי ושחררתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דוגמנית מלידה לאומית , אצילית ונהדרת , עלי והצליחי (ל"ת)
    דן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    אם זו דוגמנית...
    אורן 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 2
    גם אשתו של גרגמל יכולה להיות דוגמנית
    סגור