שיווק ופרסום

אפליקציית וולט בבשורה אדירה: הרשתות החדשות מהן תוכלו להזמין מהיום

רשתות נעמן, ורדינון ודיסני הום נכנסות למשלוחים דרך אפליקציית וולט בתל־אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק, ומציעות מגוון רחב של מוצרים ומבצעים מיוחדים לרגל ההשקה
מערכת ice |  1
שליח וולט (צילום מתוך אתר וולט)
בעיתוי מושלם, רגע לפני חג הפסח, משיקה אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול בבעלות איש העסקים מוטי בן משה, שיתוף פעולה חדש עם אפליקציית המשלוחים הפופולרית וולט.
כבר מהיום (ראשון) ניתן להזמין באמצעות האפליקציה עולם שלם של מוצרי הום סטיילינג וגם מגוון רחב של מארזים ומתנות לחג מבית המותגים המובילים בתחום – נעמן, ורדינון ודיסני הום. החנויות זמינות באפליקציית וולט בתל־אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק, במשלוח מיידי ותוך כחצי שעה. בהמשך צפויים אזורי הפעילות להתרחב לערים נוספות ברחבי הארץ.
דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ציין: "שיתוף הפעולה עם אפליקציית וולט הינו נדבך נוסף באסטרטגיית השבחת והעצמת הפעילות הקמעונאית של הקבוצה. הוא יהווה מנוע צמיחה נוסף למותגי אקסטרה ריטייל ויגביר את קצב הרחבת מעגל הלקוחות שלנו". כהן הוסיף כי השירות החדש יספק מענה מיידי, נוח ואיכותי לכל מי שעדיין לא הספיק להתארגן על מתנות לחג בפרט, ולכל מי שמחפש לחדש ולרענן את הבית, אך מעדיף קנייה בקליק אחד באפליקציה עם משלוח מידי, בכלל.
ישראל אברהמי, מנהל הריטייל של וולט ישראל, מסר: "אנחנו רואים ביקוש הולך וגדל למוצרי בית ולייף סטייל במשלוח מיידי, בקרב לקוחות בכל רחבי הארץ. ובתזמון מושלם לפני חג הפסח, מצטרפות נעמן, ורדינון ודיסני הום לקטגוריה עם מגוון רחב של מוצרים למי שרוצה לחדש את הבית לקראת החג ולמי שמחפש מתנה למארחים. בשנתיים האחרונות נעשתה קפיצה משמעותית בקטגוריית החנויות באפליקציה, עם הצטרפותן של רשתות מובילות, בין היתר בתחומי הסופר, המוצרים לבית והביוטי, ואנחנו ממשיכים להרחיב את ההיצע".
לרגל השקת השירות ייהנו הלקוחות ממבצעים אטרקטיביים, לדוגמה: זוג סירים לבישול והגשה עשויים יציקת אלומיניום ובציפוי נון-סטיק ב-160 שקל בלבד במקום 399.9 שקל, חלוקי רחצה ב-120 שקל בלבד במקום 299.9 שקל. סט מצעי קיץ זוגי מבד ג'רסי מלטף, בדגם Ocean ב-152 שקל בלבד במקום 379.9 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לא קונה מרשת שמחוברת לאפליקציה הזו. (ל"ת)
    צמח 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור