שיווק ופרסום

עינת שרוף בקמפיין חדש במאות אלפים: איזה מוצר תפרסם?

עינת שרוף עולה על שולחנות ושרה בקמפיין הגרילים החדש של קולמן. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום "הקרקס"
מערכת ice | 
עינת שרוף (צילום פלאש90)
השחקנית, הזמרת ומנחת הטלוויזיה עינת שרוף נבחרה להוביל את קמפיין הגרילים לסדרת קולמן רבולושן של חברת "ניין מוצרי צריכה", נציגת המותג Coleman בישראל.
בחברה חיפשו פרזנטור מתאים ובין שלל ההצעות שקיבלו ממשרד הפרסום "הקרקס" - בחרו בקריאייטיב סביב הדמות של עינת שרוף.
 קמפיין קולמן עם עינת שרוף (יח"צ)

בצילומי הקמפיין הפתיעה הזמרת קבוצת חברים שהתכנסו בחצר הבית על מנת לעשות "על האש" ועלתה על שולחן האוכל לשיר להם את אחד משירי ארץ ישראל לצלילי קלידן. קבוצת החברים מסתכלת עליה במבטים המומים ולא מבינים את פשר המאורע ואז עולה הקריינות: "כשמדובר בבשר - יש רגעים שלא מתאים שרוף על השולחן". הקמפיין יעלה בערוצי הדיגיטל השונים והיקף ההשקעה בו מסתכם במאות אלפי שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה