שיווק ופרסום
רשת א.ל.מ. במהלך ענק: כך תקבלו בחזרה עד 30% מהקנייה
רשת א.ל.מ. חשמל ודיגיטל עולה בימים עולה עם קמפיין חדש לכבוד חג הפסח, במסגרתו מעניקה הרשת ללקוחותיה עד 30% בתווי קנייה בחזרה מגובה העסקה באמצעות תווי קנייה לבחירתכם
רשת א.ל.מ. חשמל ודיגיטל עולה בימים עולה עם קמפיין חדש לכבוד חג הפסח בטלוויזיה, דיגיטל, שלטי חוצות ורדיו. הקמפיין התואם את השפה התקשורתית אותה השיקה הרשת לאחרונה, ובמסגרתו הרשת במהלך ענק מעניקה ללקוחותיה עד 30% בתווי קנייה בחזרה מגובה העסקה.
לרגל חג הפסח, בו ישראלים רבים אוהבים לצאת ולקנות, לקוחות רשת א.ל.מ. חשמל ודיגיטל נהנים בכל קנייה מעד 30 אחוז מגובה העסקה בחזרה, זאת באמצעות תווי קנייה לפי בחירתם מהתווים הבאים: דרים קארד, Food Appeal או תו הזהב. המבצע החל היום (רביעי, 15.3) והוא בתוקף עד ה-15.4.
עוד ב-
מאיה שלו שרוני, סמנכ"לית השיווק של א.ל.מ. חשמל ודיגיטל, ציינה: "כרשת ותיקה ומוכרת, צברה לעצמה א.ל.מ., מלבד קהל לקוחות נאמן שרק גדל עם השנים, גם נכסים תקשורתיים רבים, ביניהם כמובן הלוגו והג׳ינגל שמוכר בכל בית בישראל. הקמפיין החדש נשען על החוזקות הכה מזוהות איתנו ומציג באופן מחויך את העובדה שאנו כל כך גאים בה: שאל כל ישראלי היכן לרכוש מוצר חשמלי והוא יענה לך... א.ל.מ.!".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אלמלוקו 03/2023/16הגב לתגובה זו0 0הכי יקרים בארץ!!סגור
-
1.קמפייין מעולהדודי ד 03/2023/15הגב לתגובה זו0 0רשת מצוינת ואיכותית עם קפיין נכון חדשני ומקורי ??סגור