שיווק ופרסום

רשת א.ל.מ. במהלך ענק: כך תקבלו בחזרה עד 30% מהקנייה

רשת א.ל.מ. חשמל ודיגיטל עולה בימים עולה עם קמפיין חדש לכבוד חג הפסח, במסגרתו מעניקה הרשת ללקוחותיה עד 30% בתווי קנייה בחזרה מגובה העסקה באמצעות תווי קנייה לבחירתכם
מערכת ice |  2
רשת א.ל.מ (צילום רן שאולי)
רשת א.ל.מ. חשמל ודיגיטל עולה בימים עולה עם קמפיין חדש לכבוד חג הפסח בטלוויזיה, דיגיטל, שלטי חוצות ורדיו. הקמפיין התואם את השפה התקשורתית אותה השיקה הרשת לאחרונה, ובמסגרתו הרשת במהלך ענק מעניקה ללקוחותיה עד 30% בתווי קנייה בחזרה מגובה העסקה.
לרגל חג הפסח, בו ישראלים רבים אוהבים לצאת ולקנות, לקוחות רשת א.ל.מ. חשמל ודיגיטל נהנים בכל קנייה מעד 30 אחוז מגובה העסקה בחזרה, זאת באמצעות תווי קנייה לפי בחירתם מהתווים הבאים: דרים קארד, Food Appeal או תו הזהב. המבצע החל היום (רביעי, 15.3) והוא בתוקף עד ה-15.4. 
מאיה שלו שרוני, סמנכ"לית השיווק של א.ל.מ. חשמל ודיגיטל, ציינה: "כרשת ותיקה ומוכרת, צברה לעצמה א.ל.מ., מלבד קהל לקוחות נאמן שרק גדל עם השנים, גם נכסים תקשורתיים רבים, ביניהם כמובן הלוגו והג׳ינגל שמוכר בכל בית בישראל. הקמפיין החדש נשען על החוזקות הכה מזוהות איתנו ומציג באופן מחויך את העובדה שאנו כל כך גאים בה: שאל כל ישראלי היכן לרכוש מוצר חשמלי והוא יענה לך... א.ל.מ.!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלמ
    לוקו 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי יקרים בארץ!!
    סגור
  • 1.
    קמפייין מעולה
    דודי ד 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשת מצוינת ואיכותית עם קפיין נכון חדשני ומקורי ??
    סגור