שיווק ופרסום

לאחר שלוש שנות שיפוצים: זה המלון החדש שנפתח בירושלים

לאחר שלוש שנות שיפוצים, מלון קאסיה ירושלים פתח את שעריו ומציע לאורחים חוויית וולנס ייחודית עם נוף פנורמי לעיר העתיקה. בקרוב המלון יפתח גם את הספא החדש שלו שיציע טיפולים חדשניים
מערכת ice |  1
מלון קאסיה ירושלים (צילום יחצ)
ממש לקראת הגעתו של האביב מלון חדש מושק לאחרונה בירושלים. מלון הבוטיק קאסיה נפתח לאחרונה מחדש בשכונת משכנות שאננים בעיר, לאחר שיפוץ של כשלוש שנים. בעבר המלון נקרא המלך שלמה והיום הוא כולל 148 חדרי אירוח וסוויטות בעיצוב מודרני.
המלון המחודש מציע חווית וולנס יוקרתית במיקום מצוין, עם נוף לעיר העתיקה. המלון עוצב על ידי המעצבת דנה לייטרסדורף עם דגש על אומנות ישראלית עכשווית, נוף ירושלמי, ובשילוב מטבח ישראלי אותנטי. למלון בריכת גג המוקפת בצמחייה שמשקיפה לעיר העתיקה ובקרוב אף יושק ספא שיציע טיפולי יופי, עיסויים, ג'קוזי אינפרא-אדום וחווית חדר שלג.
בין היתר, המלון מעלה מיצגים אומנותיים של תערוכות אמנות ישראליות, בניצוחה של האוצרת אירנה גורדון. אורחי המלון יכולים ליהנות בין היתר ממגוון סיורים בעיר וגם מחוויה וירטואלית בפועלת במלון שמעניקה חוויה קולית, ויזואלית ותנועתית.
מאוריטס ון דן ברג, מנכ"ל מלון קאסיה ירושלים, מסר: "עם העלייה בהיקפי התיירות לישראל ולירושלים, אנו שמחים לפתוח שוב את המלון לאחר שלוש שנים של שיפוץ ועיצוב מחודש ולהציע חוויה ירושלמית אותנטית שאין משתווה אליה. המיקום בנקודת המפגש בין העיר העתיקה עם המטרופולין של העיר החדשה, מעניק נקודת מוצא ייחודית לאתרים הסטוריים ודתיים יחד עם שפע אפשרויות תרבות ובילוי באזור. בקרוב מאד גם נפתח את מסעדת המלון, אפשרויות הספא המדהימות ובריכת הגג".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה וואלנס?
    רני וייס 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וולאנס? מה זה, נשמע כמו משהו שצריךלהדביר
    סגור