שיווק ופרסום
Beko משיקה קמפיין יוקרתי למוצרי החשמל החדשים שלה
המותג הבינלאומי "Beko" משיק קמפיין חדש בהובלת משרדי הפרסום יוניברסל מקאן ומקאן דיגיטל בהשקעה של כמיליון ש"ח. הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "beko. beyond beautiful"
המותג הבינלאומי למכשירי חשמל "Beko" יוצא בקמפיין חדש בהובלת משרדי הפרסום יוניברסל מקאן ומקאן דיגיטל בהשקעה של כמיליון ש"ח. הקמפיין לסדרת הבילט אין של המותג בקטגוריות התנורים, המדיחים והכיריים יעלה למשך 3 שבועות ברדיו ובדיגיטל, תחת הסלוגן "beko. beyond beautiful".
מטרת הקמפיין היא להציג את קולקציית ה- built in (בילט-אין) היוקרתית של המותג, המשלבת בין עיצוב חדשני ומוקפד של המוצרים לבין טכנולוגיה מתקדמת, כזו הממוקדת ברמת האיכות הגבוהה וקלות התפעול. הקולקציה החדשה של מוצרי הבילט-אין תהפוך את המטבח להרבה יותר מעוד מטבח ותעלה אותו לסטנדרט חדש.
גיהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל: "אנחנו נרגשים להשיק את הקמפיין הראשון שמבשר על סדרת ,Beko built in שמציגה סדרת מוצרים שמתגאה בעיצוב משופר, חדשנות ואיכות גבוהה. בעזרת ליין מוצרי ה- built in אנו תורמים ליצירת מטבח החלומות של הצרכן הישראלי באמצעות מכשירי חשמל איכותיים ומעוצבים".
עוד ב-
יאיר רוזן, מנכ"ל ברימאג: "אנו גאים להשיק את הקמפיין החדש beko. beyond beautiful, ולהמשיך להביא לצרכנים הישראלים את הבשורה של Beko כל פעם מחדש , כבר למעלה מ20 שנה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לקוחה מרוצהיונית 03/2023/02הגב לתגובה זו0 0ואוו מחכה שיצא לחנויות אין על מותג Beko והשירות בארץ פגזסגור
-
1.נראה אשמוטי 03/2023/02הגב לתגובה זו0 0מעניין מתי אפשר לקנות , חייב לפני פסחסגור