שיווק ופרסום

מורן אטיאס בכנס לנשים: "זאת הפוליטיקה שאני רוצה לקדם"

מורן אטיאס קיימה היום את כנס ME FIRST שיזמה בשיתוף בנק הפועלים, שם קיימה שיח בנושא עצמאות כלכלית לנשים ואירחה את מיטב הנשים היזמיות בארץ
מערכת ice | 
כנס ME FIRST (צילום נועם ליאל)
היום (ד') התקיים המיזם הייחודי של השחקנית מורן אטיאס לקראת יום האישה הבין-לאומי. המיזם, בחסות בנק הפועלים, התקיים בהאנגר 11 בתל אביב ואירח נשים מעוררות השראה מכל קצוות החיים והתרבויות בארץ.
במסגרת המיזם אטיאס קדימה את הנושא "כסף מדבר עליי", שמטרתו להביא מודעות לנשים על חשיבות עצמאות כלכלית ובמסגרת זו היא אירחה מומחית פיננסית בשם ד"ר מורן אופיר ונשות עסקים נוספות, דוגמת חוה זינגבוים ונוי הדס.
נשים נוספות שלקחו חלק באירוע היו בלם אגם, אדוה דדון, השרה פנינה תמנו שטה, הספורטאית הפראלימפית מורן סמואל, ד"ר קרן אור חן, הקומיקאית נגה ד'אנג'לי, מנהלת קבוצת מאמאצחיק קרן אלאלוף שרעבי והתסריטאית רותי רודנר.
האירוע לא נגמר היום ובמהלך השבועות הקרובים נשים רבות יופיעו במרחב הדיגיטלי ויפיצו את הרצונות שלנו עם ההאשטאג #אנירוצה והפרסומים הללו יעלו על שלטי חוצות ברחבי הארץ, דוגמת אני רוצה עצמאות כלכלית, אני רוצה אהבה וכדומה.
השחקנית הבינלאומית מורן אטיאס אמרה באירוע: "זאת הפוליטיקה שאני רוצה לקדם – פוליטיקה של ערכים, אנחנו לא מחכות לאף אחד שיעשה את השינוי עבורנו אלא לוקחות אחת את השנייה לעתיד שבו האישה שמה את עצמה במקום הראשון. חיזוק הערך העצמי, הגשמה ועצמאות כלכלית עבור כל אישה בישראל. היה חשוב לי לקדם את השיח הכלכלי עבור כל אישה לכן פניתי לבנק הפועלים שמיד נרתם למיזם והפך לשותף פעיל בבניית יום אישה שלא נראה בישראל".
נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים הוסיפה באירוע: "גם בשנת 2023 אנחנו עדין נדרשות לציין את יום האישה. למרות הדרך הארוכה אותה עברנו משנת 1909 בה צוין לראשונה יום האישה הבינלאומי, גם היום השכר הממוצע של אישה בישראל עומד על 83% משכרו של גבר. כחלק מהשליחות החברתית רבת השנים של הבנק אנו פועלות לקידום שוויון מגדרי וטיפול בסוגיות איתן מתמודדת נשים וגם שמנו לעצמנו כמטרה להעמיד לרשות נשים כלים בדרך לעצמאות פיננסית וכלכלית באמצעות המרכז לצמיחה פיננסית. אני גאה שהבנק החליט לתת חסות ולתמוך באירוע מעורר השראה ששם את הנשים במרכז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה