שיווק ופרסום

חובבים ביוטי? זה המתחם החדש שהוקם עבורכם בשרונים

לכבוד יום האישה המתקרב מתחם שרונים MEEX מודיע על הפתיחה המתקרבת של מתחם ביוטי חדש מבית גלאם42. לכבוד הפתיחה התקיים אירוע נוצץ עם סדנאות סטיילינג ואיפור מקצועי
מערכת ice | 
טיפוח ויופי (צילום freepik)
יום האישה, שמצוין ב-8 במרץ, כבר מתקרב ובמתחם שרונים התחילו את החגיגות לפני עם הודעה על השקה של מתחם ביוטי חדש,  בהשקעה של 10 מיליון שקל. מתחם הביטוי החדש יהיה שייך לרשת הקוסמטיקה והבישום גלאם42 ויוקם על שטח של 500 מ"ר.
לכבוד הפתיחה המתקרבת התקיים אירוע השקה בהשתתפות הסטייליסט אייל חדד שהעביר סדנת סטיילינג, לצד המאפר הראשי של קבוצת אסתי לאודר, עידן בר שליט, שהעביר סדנת איפור מקצועי. האירוע התקיים בנוכחותם של מנכ"לית MEEX, מבית חצי-חינם, ליהי סונק ומאור קדוש, הבעלים של גלאם42.
מתחם שרונים הוא לא היחיד שהודיע על השקות לכבוד הימים המוקדשים לנשים ולמשפחה. לאחרונה רשת קניוני עופר הודיעו על השקת קמפיין חדש לכבוד חודש המשפחה. במסגרת הקמפיין, בו תככב הפרזנטורית החדשה של הרשת עדי אשכנזי, הרשת תפרסם מבצעים מיוחדים בקניונים ובמגוון תחומים כמו ביוטי, הלבשה, טקסטיל ועוד.
חברה נוספת שהתחדשה לאחרונה זו רשת SABON שפתחה חנות בוטיק חדשה בקניון רמת אביב המתחדש. הקניון, שגם הוא חלק מרשת קניוני עופר, נמצא בהליכי שיפוץ בהשקעה של 40 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה