שיווק ופרסום

אדווה דדון תקנא? בן הזוג הצעיר בקמפיין חדש ולוהט

בן הזוג של כתבת חדשות 12, שהוא גם שחקן מבטיח שנחשב לאחד הכוכבים העולים של התעשייה ועכשיו הוא גם מקבל טייטל נוסף של דוגמן, כאשר הצטרף לצילומי קסטרו לאביב 2023
מערכת ice | 
ידין גלמן מצטלם (צילום ערן לם)
אולי לא כולם מכירים את ידין גלמן, אבל מעבר לכך שהוא בן הזוג הצעיר של אדוה דדון, כתבת חדשות 12, הוא גם שחקן מבטיח שנחשב לאחד הכוכבים העולים של התעשייה ועכשיו הוא גם מקבל טייטל נוסף של דוגמן.
גלמן הצעיר קוטף קמפיין ראשון לקסטרו לקראת קולקציית אביב 23 החדשה. הוא הצטרף לצילומי קמפיין חדש של קסטרו שצולם בתל אביב, וזה קמפיין האופנה הראשון שלו. בקמפיין שיעלה בימים הקרובים הצטלם ידין לצד דוגמנים נוספים.
 
בן זוגה של אדווה דדון, בן ה- 28, יוצא סיירת מטכ"ל, חוזר בשאלה, ושחקן מבטיח ופורץ, בין תפקידיו המרכזיים משחק בתפקיד מרכזי ב"תמונת הניצחון" סרטו של אבי נשר, אביה של העיתונאית תום נשר שגם שידכה בין השניים לפני מסר חודשים המשודר כיום בנטפליקס.
כמו כן, השתתף בסדרה "פלמ"ח" בהוט, ומשחק בימים אלה בתיאטרון הבימה בהצגה "שאהבה נפשי" עם דניאל ליטמן. עוד ידין משחק בתפקיד הראשי בסדרת 8200 של כאן 11 שתעלה בקרוב. בשנה הקרובה אמורים לצאת עוד שני סרטים בהשתתפותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה