שיווק ופרסום

אתר קניות אונליין חדש: זו הרשת שנכנסת לזירה

רשת הסטוק משיקה לראשונה אתר מכירות אונליין ופותחת מרכז לוגיסטי בהשקעה של 1.5 מיליון ש״ח. סמנכ״לית השיווק והדיגיטל של הרשת: "זה אתר שאנחנו צופים שיעשה מהפיכה בשוק"

מערכת ice | 
אתר "הסטוק" (צילום מסך)
רשת "הסטוק" ממשיכה להרחיב את פעילותה: לאחר פתיחת סניף הדגל בפתח תקווה ואת סניפיה הראשונים במגזר הערבי, משיקה הרשת אתר אונליין, במקביל למרכז לוגיסטי גדול בו תרוכז פעילות האריזה וההפצה. עלות המהלך- 1.5 מיליון ש״ח.
האתר החדש של הסטוק מגיע יחד עם השקעה גדולה. ברחבי העולם רואים התחזקות של רשתות דיסקאונט שאהובות מאוד גם על ידי הצרכן הישראלי, ולכן פתיחת האתר עונה בדיוק על הצורך הישראלי של לקנות הכל "כאן ועכשיו".

בשלב זה האתר מכיל מאות פריטים ומדי יום מתווספים אליו מוצרים נוספים. בחודשים הקרובים הוא עתיד להכיל אלפי פריטים מכל המגוון והקטגוריות שיש בחנויות עצמן כגון: מוצרי הום סטיילינג, מטבח, ילדים, טקסטיל, כלי בית, בעלי חיים, כושר, יצירה, כלי עבודה ועוד.
העבודה על הקמת האתר לקחה כשנתיים – הוא מורכב מחיבורים למערכות פנימיות, חברי מועדון, מלאים, מחירי מבצע ועוד. לטובת האתר הקימה החברה מרלו"ג ייעודי גדול ומתקדם טכנולוגית אשר יוכל לספק ללקוחות את מגוון המוצרים, האריזה וההפצה לכל רחבי הארץ, בזמן המהיר ביותר.
מורן רחמים ברכה סמנכ״לית שיווק ודיגיטל של רשת הסטוק מסרה: "תקופת הקורונה האיצה בנו את ההבנה בצורך בבניית אתר איקומרס עבור הרשת ובנקודה הזאת התחלנו לעבוד במרץ על תהליך של הקמת האתר. כסמנכ״לית השיווק, הקמתי והובלתי את תהליך הבנייה מ-א׳ ועד ת׳, חיזקתי את הנכסים הדיגיטליים של הרשת בין אם בערוצי הסושיאל שלנו ובין אם דרך משפיענים איתם אנחנו עובדים בקביעות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה