שיווק ופרסום

קרן פלס ודליה מזור חוזרות לשתף פעולה ב"מבזק עדשות"

רשת אופטיקנה חוזרת עם קמפיין 'פורטיפוקל' בכיכובן של קרן פלס ודליה מזור. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל בהיקף של כחצי מיליון שקל
מערכת ice | 
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
רשת אופטיקנה חוזרת עם הקמפיין לעדשות מגע 'פורטיפוקל', והפעם עם קרן פלס ודליה מזור. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל בהיקף של כחצי מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.
הקמפיין שעלה לראשונה בתחילת השנה, מציג את הזמרת והיוצרת קרן פלס המגלמת מגישת חדשות באולפן טלוויזיה המגישה מבזק "עדשות". מי שמדריכה את פלס ומסייעת לה עם טיפים בהגשה היא מגישה החדשות המיתולוגית – דליה מזור.
מזור הגיעה לסט על מנת להדריך את קרן פלס בהגשת מבזק חדשות. מזור ופלס עשו יחד 'טסטים' לפני הצילומים, שהכינו את קרן להגשת מבזק העדשות בצורה מדויקת ונכונה. כמו כן, אלו צולמו והם יעלו כקמפיין נפרד בדיגיטל וברשתות החברתיות.

אופטיקנה ומשרד ראובני פרידן זכו בפרס הראשון בטקס פרסי האפי אפקטיביות בפרסום עם המהלך "מולטי הצלחה" של קטגוריית המולטיפוקל, על חדשנות מוצרית לקהל יעד חדש. 
קטגוריית פורטיפוקל, "משקפי המולטיפוקל הראשונים שלי" מבית אופטיקנה, הושקה ביוני 2021, ויצרה קטגוריה חדשה ושיח חדש והנגישה את משקפי המולטיפוקל לקהל הנכנס לראשונה לתחום. עדשות מגע מולטיפוקליות מאפשרות לראות טוב מרחוק ומקרוב, מבלי לוותר על השימוש בעדשות מגע גם אחרי גיל 40.
אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה: "בעידן המסכים, כשמבלים את מרבית שעות היום מול המחשב והסמארטפון, הקושי לעבור מראייה לקרוב לרחוק מורגש בצורה משמעותית. העדשות מאפשרות להמשיך ולהרכיב עדשות מגע, וליהנות מראיה טובה גם בעת צפייה בטלוויזיה, וגם בעת קריאת הודעות בטלפון הנייד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה