שיווק ופרסום

רוסלנה רודינה מפתיעה ב-300 אלף שקל: מי הזוכה המאושר?

השחקן עופר חיון, הזמין לאחרונה רכב חדש מרצדס A קלאס 2022, בצבע אפור מט, שעולה לא פחות מ-300 אלף שקלים. אבל חיון לא האמין למראה עיניו כאשר הגיע לאסוף את הרכב החדש שלו, מי שהעניקה לו אותו הייתה לא אחרת מאשר הדוגמנית ואשת העסקים רוסלנה רודינה, שמשמשת יחד עם חיון כפרזנטוריות של יבואנית הרכב גזפרו
מערכת ice |  3
אירוע המכירות של גזפרו (צילום דניס קפל)
השחקן עופר חיון, הזמין לאחרונה רכב חדש מרצדס A קלאס 2022, בצבע אפור מט, שעולה לא פחות מ-300 אלף שקלים. אבל חיון לא האמין למראה עיניו כאשר הגיע לאסוף את הרכב החדש שלו, מי שהעניקה לו אותו הייתה לא אחרת מאשר הדוגמנית ואשת העסקים רוסלנה רודינה, שמשמשת יחד עם חיון כפרזנטוריות של יבואנית הרכב גזפרו.
מלבדו של חיון שהתחדש כעת ברכב חדש ויוקרתי, גם רוסלנה התחדשה  לפני כשנה ברכב מפואר בזמן שהחלה לייצג את היבואנית, וכעת החליטה להפתיע את עופר ולמסור לו אישית את רכב המרצדס החדש שהזמין. עופר חיון הוקפץ היישר מהחזרות למחזמר "קזבלן", שם הוא קיבל תפקיד ראשי, והגיע כשהוא מתרגש מאוד לקבל את הרכב החדש, אך הוא ממש לא ציפה שיקבל רכב יד חדשה מדוגמנית. 
כזכור, לאחרונה רוסלנה, גרושתו של אייל גולן, חשפה בסשן שאלות תשובות עם עוקביה באינסטגרם אם הייתה מחליפה את בני הזוג שהיו לה עד היום אם ניתן היה להחזיר את הגלגל לאחור: "לא. כל אדם שנכנס לחיי היה לו תפקיד.. בללמד אותי, לחוות, לכאוב, לצחוק, לבכות, לחלום, להגשים, לשבור לי את הלב, להרכיב מחדש, להפוך אותי לאמא וכו'. ככה שאין מה להתחרט, האופי שלנו נבנה על ידי הדברים האלה והאנשים שהיו חלק מאיתנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה הפואנטה?
    מיכל 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה המסקנה? מה הפואנטה של הכתבה? שאולי כדאי להשקיע 300000 שח במכונית אם אנחנו רוצים להיפגש עם רוסלנה?
    סגור
  • 2.
    שחקן ?? (ל"ת)
    דנה 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מלכה
    ירו 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מלכה רוסלנה
    סגור